AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Tenkte å lage pai til middag i kveld, med grønn salat til. Men er litt fantasiløs angående fyll i paien. Hva synes du er godt? Anonymkode: 6683b...790
Ullvott Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Jeg er ikke veldig fantasifull, så hos meg er røkelaks, paprika og broccoli en gjenganger.
Muskath Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Brokkoli, skinke eller annet mildt kjøtt. Så synes jeg fetaost er veldig godt i pai.
moroklompen Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Quiche lorraine er den aller beste men dog ikke så sunn med fløte, ost og bacon. Eller så er jeg veldig glad i pai med brokkoli, tomater og fetaost.
Mynona Skrevet 16. mai 2019 #7 Skrevet 16. mai 2019 Tomater, Ost, løk, paprika og purre er godt! Jeg pleier å lage pai etter innfallsmetoden og hva vi har i kjøleskapet, så det blir som regel ymse grønnsaker, ost og noen ganger kjøtt. Synes i grunn det meste funker oppi. Brokkoli, sopp, soltørkede tomater, vårløk etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå