Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen gode å anbefale?

Anonymkode: d94ec...1ca

AnonymBruker
Skrevet

CC krem fra Clinique eller IT cosmetics

Anonymkode: ba04f...0d7

Skrevet

Det er tull å bruke foundation med faktor i sola og tro det er nok, man må bruke mye mer en 1-2 pump for å dekke behovet for faktor i ansiktet, og det vil jo se litt dumt ut med 4-5 pump foundation i ansiktet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, SupaWoman skrev:

Det er tull å bruke foundation med faktor i sola og tro det er nok, man må bruke mye mer en 1-2 pump for å dekke behovet for faktor i ansiktet, og det vil jo se litt dumt ut med 4-5 pump foundation i ansiktet. 

Man kan jo ha solkrem under også? 

Anonymkode: d94ec...1ca

Skrevet

It Cosmetics your skin but better CC cream SPF 50 er super. Jeg har sett så mange reviews av denne, og trodde ikke jeg var riktig målgruppe da jeg har veldig fet hud, men jeg gikk på Kicks og fikk tester av den, og den var helt super, så denne skal jeg tilbake å kjøpe fullsize av. Supert med en CC krem med god dekk, høy SPF og som ser helt super ut på huden min. 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, vimsefrøken said:

It Cosmetics your skin but better CC cream SPF 50 er super. Jeg har sett så mange reviews av denne, og trodde ikke jeg var riktig målgruppe da jeg har veldig fet hud, men jeg gikk på Kicks og fikk tester av den, og den var helt super, så denne skal jeg tilbake å kjøpe fullsize av. Supert med en CC krem med god dekk, høy SPF og som ser helt super ut på huden min. 

Jeg har fet hud selv, og valgte den grønne/oljefrie fra IT. Sitter helt supert på huden faktisk :)

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fet hud selv, og valgte den grønne/oljefrie fra IT. Sitter helt supert på huden faktisk :)

Jeg brukte bare den vanlige, men vet at den grønne er beregnet på fet hud. Men den som ikke var for fet hud, holdt seg også supert på huden til min store overraskelse. 

Anonymkode: 3ed83...879

Skrevet
22 timer siden, vimsefrøken skrev:

Er den veldig dekkende, på samme måte som f.eks Estee Lauder Double wear?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Er den veldig dekkende, på samme måte som f.eks Estee Lauder Double wear?

Jeg vil si den har god dekk, men ikke som Esteé Lauder DW. Denne gir en mer glødende og naturlig finish uten at den blir fet synes jeg. Jeg har Esteé Lauder DW også, føler at den blir mer matt, og litt «for mye» i sommermånedene. Dette er vel den CC kremen jeg har testet til nå med best dekkevne, men uten at det virker unaturlig og veldig sminket hvis du skjønner hva jeg mener. Samt at den jeg testet var en perfekt fargematch for meg, gjorde at dette nok kommer til å bli sommerfavoritten for meg. 

Anonymkode: 3ed83...879

AnonymBruker
Skrevet

BB sport solkrem fra Shiseido👍🏻

Anonymkode: c092c...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...