Gå til innhold

Lørdag! Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Vi pleier å lage litt god mat til lørdagskvelden! Varierer hva, men det er jo lett for at det blir mye det samme. Hjemmelaget lasagne, hjemmelaget pizza, reker, taco, pita, biff står ofte på menyen. Pleier dere andre også å lage en litt bedre middag enn til hverdags om lørdagen? Hva skal dere spise i kveld?

😋 🥙 🌮 🍕

Endret av Jolen77
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1277139-l%C3%B8rdag-hva-skal-dere-spise-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
13 timer siden, blåtimen skrev:

Vegansk baligryte med ris, hvitløksbaguetter og salat og Oatly vaniljeis med karamellsaus til dessert :)

Hva har du i gryta i stedet for kjøtt? Jeg bruker ofte 50/50 kylling og sopp, aldri fått kommentarer på at kjøttmengden stadig reduseres.

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fiskeboller med hvit sau + kokte poteter og grønnsaker! :spise:

Anonymkode: 159b2...a9f

Fiskeboller og sau, for en spennende kombo😋😂

Neida. Selv hadde jeg grillet kyllingspyd, salat, potetsalat og yoghurtdip.

Anonymkode: 8e74c...9e6

10 minutter siden, applestories skrev:

Hva har du i gryta i stedet for kjøtt? Jeg bruker ofte 50/50 kylling og sopp, aldri fått kommentarer på at kjøttmengden stadig reduseres.

Meny og andre butikker med stort sortiment har en kyllingerstatning fra LikeMeat som er skremmende lik ekte kylling. I blant bruker jeg den, andre ganger kikerter og andre ganger igjen en kombinasjon. Men jeg syns faktisk ikke en sånn gryte trenger "kylling", den blir liksom bare borte i alt det andre digge oppi der. Sopp er en god idé, det skal jeg gjøre neste gang :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...