AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Det virker som alle hater sånn "falsk" ost men alle butikkene som har first price selger den? Anonymkode: b97b8...fa9
Guppy88 Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Jepp, kjøper den. Sammenlikne med merkevareostene og se prisforskjellen!
_popcorn_ Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Middagsbudsjettet mitt varierer en del, så når jeg er ute etter noe som skal være veldig billig, så kan jeg godt kjøpe "falsk ost". Det smaker ikke like godt som vanlig ost, men det funker som ett billig alternativ. Selv om en del billig-produkter har lavere kvalitet/kjipere smak, så er det mange som kjøper det av den enkle grunn, det er billig.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Jeg kan kjøpe first price, men den kjøper jeg ikke, grunnen er som hun over sier, smaker ikke like godt som ordemlig ost. Anonymkode: f89fb...d3e 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Ja. Kjøper nesten kun den. Pleier å dele innholdet i flere små fryseposer, og legge de i fryseren. Hvis jeg har Jarlsberg eller Norvegia, i kjøleskapet rasper jeg litt av den eller bruker den siste biten som er igjen som raspeost. Anonymkode: ff62b...a02 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Jeg kjøper First price og andre billigmerker, men jeg kjøper ikke revet topping. Det smaker ikke godt, det smaker egentlig ingenting. Så da bruker jeg heller ordentlig ost. Anonymkode: 04308...0a1 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 De «revet» greiene er ikke ost, så er derfor det ikke smaker ost. Nei jeg kjøper det ikke. Det inneholder mye mindre næringsstoffer enn vanlig ost Anonymkode: 0fd73...728 5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 Hater den. Vi har hjemmelaget italiensk pizza på lørdager. Der blir det brukt skikkelig mozzarella. Av og til revet mozzarella med cheddar for variasjon. Vindparker heller inn på andre områder fremfor å kjøpe noe som ikke er ost Anonymkode: ba82c...30f 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 Nei, det kjøper jeg ikke🤮 smaker utrolig ekkelt. Skal jeg spare penger kjøper jeg heller en stor norvegia å rasper selv. Eller, det gjør jeg egentlig uansett, smaker ti ganger bedre☺️ Anonymkode: 4c7ea...780 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hater den. Vi har hjemmelaget italiensk pizza på lørdager. Der blir det brukt skikkelig mozzarella. Av og til revet mozzarella med cheddar for variasjon. Vindparker heller inn på andre områder fremfor å kjøpe noe som ikke er ost Anonymkode: ba82c...30f Ved hjelp av seil da, eller? Anonymkode: 4bc6e...eda 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #11 Skrevet 11. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ved hjelp av seil da, eller? Anonymkode: 4bc6e...eda Det er nok en skriveleif! H•n mener nok Vi sparer... Anonymkode: 9c429...d52
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #12 Skrevet 11. mai 2019 Jeg tenker at når de ikke engang har lov til å kalle det "ost", så er ikke det noe man bør bruke. Anonymkode: 93d81...f26 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #13 Skrevet 11. mai 2019 Når «ost» ikke heter noe med «ost» i navnet, er dette pga, det ikke er lov å kalle det ost da det faktisk ikke er ost Det er ofte olje blandet inn i melka som brukes til å lage «osten». Anonymkode: a3692...a2d 5
bippo Skrevet 11. mai 2019 #15 Skrevet 11. mai 2019 Nei. Jeg spiser ost så sjelden at når jeg først skal ha det, så kjøper jeg ost som faktisk er ost. 2
boblevann Skrevet 11. mai 2019 #16 Skrevet 11. mai 2019 Vi bruker det på jobb - men det smaker absolutt ingenting... Syns hverken det virker som eller smaker som ost. Bruker det aldri hjemme! Jeg kjøper mer enn gjerne FirstPrice, men ikke denne toppingen. Kan like godt la være å ha på noe spør du meg. Jeg kjøper ikke revet ost heller jeg da, syns vanlig ost vi river selv er utrolig mye bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #17 Skrevet 11. mai 2019 7 timer siden, _popcorn_ skrev: Middagsbudsjettet mitt varierer en del, så når jeg er ute etter noe som skal være veldig billig, så kan jeg godt kjøpe "falsk ost". Det smaker ikke like godt som vanlig ost, men det funker som ett billig alternativ. Selv om en del billig-produkter har lavere kvalitet/kjipere smak, så er det mange som kjøper det av den enkle grunn, det er billig. Kjøper aldri billig «plast» topping. Hvis jeg ikke hadde hatt råd til ekte ost ville jeg laget noe annet. Anonymkode: 9ee40...00e 1
applestories Skrevet 12. mai 2019 #18 Skrevet 12. mai 2019 Siden det ikke er ost, kan det være plast? Vet faktisk ikke om jeg har smakt dette. Har prøvd revet ost før, da Tine som lagde en pakke med fire ulike oster. Det høres ikke ut som jeg har gått glipp av mye. Revet ost her er alltid fra en firkantet Norvegia, og som mange andre varer er denne regelmessig på tilbud. Som med kjøttdeig, håndsåpe, Finddus og ferdigsalat aner jeg ikke hva vanlig pris er. Veldig heldig som har god tilgang på fryseplass. - og nyraspet ost er noe av det beste som finnes, kokken gir ikke slipp på denne goden så lett.
Gjest Lama_Drama Skrevet 12. mai 2019 #19 Skrevet 12. mai 2019 2 minutter siden, applestories skrev: Siden det ikke er ost, kan det være plast? Vet faktisk ikke om jeg har smakt dette. Har prøvd revet ost før, da Tine som lagde en pakke med fire ulike oster. Det høres ikke ut som jeg har gått glipp av mye. Revet ost her er alltid fra en firkantet Norvegia, og som mange andre varer er denne regelmessig på tilbud. Som med kjøttdeig, håndsåpe, Finddus og ferdigsalat aner jeg ikke hva vanlig pris er. Veldig heldig som har god tilgang på fryseplass. - og nyraspet ost er noe av det beste som finnes, kokken gir ikke slipp på denne goden så lett. Plast? Seriøst? Ingredienser Topping 52,5 % [vann, kokosolje, melkeprotein, modifisert potetstivelse, salt, mysepulver, antioksidant E331, surhetsregulerende middel E330, fargestoff E160a], ost 42,5 % [melk, salt, vegetabilsk løpe, konserveringsmiddel E251, surhetsregulerende middel E509, melkesyrekultur], potetmel. Pakket i beskyttende atmosfære.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #20 Skrevet 12. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok en skriveleif! H•n mener nok Vi sparer... Anonymkode: 9c429...d52 Hahah ja 😂 Anonymkode: ba82c...30f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå