Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mann 28
Skrevet

Hei på dere jente! :blunke:

Vet ikke om dette er den rette plassen skrive det om, men det er noen tanker som jeg vil gjerne ha svar på.

Nå vil jeg ha seriøse og ærlige svar fra dere. Trenger også noen tips også.

Og så til saken:

Jeg har vært singel og over hode ikke hatt sex i de 28 årene.

Hvordan ville du ha reagert dersom jeg hadde fortalt deg om dette? Hvorfor?

Hadde du tenkt at dette var en merklig skrue? :) Er sånne mannfolk aktrative for dere jenter? Dersom de ikke er det, hvorfor det?

Ville du bli samboer med en slik mann?

Til slutt har du noen gode råd hva jeg skal si,gjør eller ikke gjøre så kan du også komme med det.

Nå har jeg vært ærlig her, så jeg håper at du også vil svare ærlig og seriløst på det.

Vil gjerne også ha litt debatt om dette temaet her. :D

mann28 :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange grunne til at folk ikke har hatt sex.

Hadde jeg likt deg og blitt kjent med deg, hadde ikke det spillt noen rolle.

Har ikke så mange råd å komme med, men vær deg selv.

Og liker du noen, la dem få vite det!

Lykke til :wink:

Skrevet

Om folk har vært single hele sitt liv og ikke hatt sex, så er det sikkert en god grunn til det. Ingenting å være flau over i det hele tatt. Ikke alle har så lett for å få kontakt med det motsatte kjønn, og det trenger ikke bety at det er noe galt med deg.

så var det råd da... hva eksakt trenger du råd om? :) Mitt beste råd er å ikke gå rundt å tenke for mye på det, for da blir du bare deppa... La det være som det er, det nytter ikke å frambringe kjærligheten, den kommer når du minst venter det. Skulle det være noen som blir avskrekket når du forteller dem sannheten, vel da er det de som har problemer, ikke du. Husk det! :)

Skrevet

Jeg skal svare helt ærlig.

Om du fortalte meg dette, så ville det egentllig ikke gjort meg noe som helst. Kommer litt an på hva slags forhold vi to hadde, men jeg går utifra at du mener et forhold hvor det kunne tenkes at vi to skulle til sengs sammen.

Jeg hadde ikke brydd meg noe om det hvis du bare fortalte det, vet jo ingenting om grunnen til at du ikke har hatt sex.

Jeg ville ikke sett på deg verken som mer eller mindre attraktiv, men jeg skal innrømme jeg kanskje hadde fått litt panikk da vi var på vei inn på soverommet... Jeg vil perosnlig helst ha en som vet hva han driver med, jeg har ikke lyst til å begynne å lære opp noen. Men det er min personlige mening. Kanskje har du egentllig peil, men jeg hadde nok sannsynligvis blitt litt usikker på hvordan jeg skulle oppføre meg... Om du ville vite hva du skulle gjøre osv...

Men det er tanker jeg ville hatt inni meg som hadde gjort meg mer usikker, men det hadde ikke stoppet meg hvis du forsåtr hva jeg mener.

Har ingen råd å komme med, vet bare en liten historie jeg kan komme med.. Det var en fyr jeg holdt på med som tydeligvis var temmelig usikker. Vi hadde ikke kommet så langt som til senga enda, men vi tente hverandre noe sinnsykt. Uten å ville skremme ham med at jeg forsto han var uerfaren, spør jeg "er du jomfru?" Ja, det var han. "Du også, ja" svarte han. Men jeg var ikke det... Så jeg sa som sant var "nei".... det var ikke noen lur måte å gå fram på iallfall... Han fikk sånn prestasjonsangst at det ble ingenting den kvelden... Så jeg tror kanskje det kan være lurt å forberede hverandre på om man har hatt sex før eller ikke. Klarlegge dette før man står på dørterskelen inn på soverommet.... hehe....

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde likt det jeg :wink:

Hatt en mann som ikke hadde ligget med noen jente før, som jeg kunne lære opp til å ha sex AKKURAT som jeg liker det :ler:

*ego*

Liker tanken på å være "rene" for hverandre jeg.

Er kanskje håpløst romantisk, men men.... :-? Noen vil kanskje angripe mitt syn på saken, og kalle det håpløst gammeldags. Javel. Det er likevel hva jeg mener om dette.

Saken er vel egentlig hva du gjør det til, mann28?.... :wink: Er du avslappet og innstilt å å lære, og ikke nervøs, så skjønner nok enhver dame at du ikke er en seksuell avviker av noe slag :)

Skrevet
Hvordan ville du ha reagert dersom jeg hadde fortalt deg om dette? Hvorfor?

Jeg ville lurt på hvorfor du ikke hadde hatt sex, om årsaken(e) til sølibatet. Sjenanse? Lav seksualdrift? Usikker kjønnsidentitet? Andre ting? 28 år gamle jomfruer er tross alt ikke så vanlige.

Hadde du tenkt at dette var en merklig skrue?

Ja.

Er sånne mannfolk aktrative for dere jenter?

Sikkert for noen, men ikke for meg.

Dersom de ikke er det, hvorfor det?

Pga manglende erfaring.

Ville du bli samboer med en slik mann?

Det er tvilsomt.

Råd? Vær ærlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville lurt på hva som var den egentlige grunnen til at du enda ikke har hatt sex med noen!

Det er ikke unormalt, men det er faktisk høyst uvanlig. Jeg ville som sagt ha lurt på hvorfor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg syns egentlig ikke det er noen grunn til å lure på hvorfor... antageligvis er det en god grunn. En grunn kan jo f.eks være at han ikke har truffet en person han ønsker å være sammen med... og husk: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Skrevet

Hadde ikke sett på det som noe problem.

Blitt overrasket ja, men det er vel ikke så rart. For vanslig er det ikke.

Du har vel personlige grunner for valget ditt.

Syns bare det står respekt av det jeg.

Reagerer dama negativt er jo ikke hun(evt han) noe å satse på.

Og har du spart deg så lenge..da har du tid til å vente litt til og finne den som er verdt akkurat DEG!

Skrevet

Sølibatet ditt kan fint forklares med at du har vært kresen. Dette vil jo jenta måtte ta som et kompliment, at hun er den første du har funnet verdig.

Et råd til deg er å passe deg for å henge deg opp i det hvis hun har hatt mange. Tanken kan fort gå over til at hun har hatt FOR mange, at hun rett og slett er billig og upålitelig i dine øyne. Ingen vil være sammen med noen som ikke respekterer dem. Det er også rimelig sjåvinistisk og gammeldags.

Ellers er jeg enig i at det kan være deilig å lære en jomfru gode takter, i stedet for å lære av en mer erfaren mann gamle inngrodde unoter! Men dette krever at du er ærlig. Dere kan jo kose litt med hverandre på andre måter først, så slipper dere at det blir så mye en nervøs "happening" der ALT skal skje på en gang.

Skrevet

Gjest 2:

Jeg ville uansett lurt på hvorfor en voksen mann velger bort seksuallivet sitt i såpass mange år. Mannen etterlyste ærlighet i forhold til dette temaet, og det får han.

og husk: den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Tror du virkelig på slike klisjeer? Selvsagt kan man vente forgjeves på noe godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har personlig erfaring med en mann som var nærmere 30 år, og som heller ikke hadde noen erfaring..Det hadde jeg! Det var egentlig ikke noe problem...er det så mye å lære bort da??? Det jeg har erfart er at menn med erfaring og mange partnere bak seg er ganske treige og sløve i senga, mens de uerfarne selvsagt er ganske ivrige!

Det vikigste er selvsagt hvordan man har det der og da, ikke hvordan tidligere sexliv har vært..

Dame

Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat presentert meg og sagt "hei jeg er 28 aar og har ikke hatt sex". Men hvis du er i et forhold og dere prater om temaet kan du si det hvis det paser seg saann.

Jeg ville absolutt ikke synes at det gjorde noe at du ikke hadde hatt sex for, hvorfor skulle det det??

Personlig har jeg bare hatt sex med to, og de hadde hatt sex med 0 og 1 person for meg, og hadde peiling begge to!! saa jeg tror ikke erfaringen har saaa mye aa si for hvor vellykket det blir.

Skjonner egentlig ikke hvorfor dette er et tema engang jeg.... slutt aa tenke paa det er min oppfordring

ps: ville folt meg tryggere mtp sykdommer, da. Det er et pluss du har fremfor en som har ligget med 50 -vet jo ikke hvor ivrige alle er med beskyttelse heller

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært samboer med en mann som hadde null sexerfaring før meg. Det var forsåvidt ikke noe problem. Men hans manglende sexerfaring som i mitt tilfelle, viste seg etterhvert også å gjøre seg utslag i andre "mangler"; som tegn på usikkerhet, umodenhet, usosiale tendenser, "psykopati"....manglende respekt for kvinner, kunne IKKE ta del i husarbeid og barnestell...

Jeg skal ikke påstå at alle mannlige "jomfruer" er slik, eller at det er best å ha hatt mange partnere..men litt "livserfaring" er jo ikke å forakte da..

Skrevet

Jeg var sammen med en som da var 26 år. Han hadde ikke hatt sex før, men det merket ikke jeg noe til. Jeg visste ikke det, og var ikke allverdens erfaren selv heller på det tidspunktet. Så det gjorde ingenting.

Men det var utrolig sårende å få vite det i etterkant. Etter det var blitt slutt fortalte han det for å få meg tilbake, for jeg skyldte han tydeligvis noe siden det var så spesielt at han hadde spart seg for meg osv osv osv... det er en annen historie.

Sex er mye instinkt, du vet hvor tingen din skal og det vet hun også. Vær omsorgsfull, og ÆRLIG, og det går nok bra.

Men jeg innrømmer nok at jeg gjerne ville ha visst hvorfor det hadde blitt sånn at du var 28 år og jomfru.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg hadde nok rynket litt i panna, kan jo ikke nekte for at det er litt uvanlig.... :o Ikke for det, kanskje det sier veldig mye positivt om deg som person... :blunke: Ikke vet jeg.

Kanskje jeg hadde blitt litt pirra og fått lyst på deg. Har man fantasien iorden så bruker jo resten å komme av seg selv.....

:wink:

Tita

Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig med folk som nærmer seg 30 og er jomfru. De fleste pleier jo å ligge med noen før de er 20, ofte for nysgjerrigheten sin skyld. De som er 28 år og jomfru må enten se jævlige ut og oppføre seg rart, eller ha veldig dårlig selvtillit (eller kanskje nekte å ha sex før ekteskapet??). Noe rart føler jeg det må være.... :-?

Skrevet

greit nok at man skal være ærlige, men herregud... lov å tenke seg litt om før man åpner kjeften...

Skrevet

:ler::ler::ler::ler:

Du er ikke rar! Det er mange flere enn folk tror som har sen debut. Kanskje de ikke er så frempå i slike forum som det her. Jeg kjenner flere som er det, og for noen er det plagsomt og noen ikke.

Jeg har hatt sex med en som var 26 og jomfu. Fikk ikke vite om det før mange ganger etterpå ;-) og jeg kunne aldri ha gjettet det heller! Faktisk beste elskov jeg noen gang har hatt! Jeg hadde likevel hatt sex med han selv om jeg hadde visst det på forhånd (jeg liker nemlig jomfuer :ler:)

Men tips: for min del, og jeg tror en god del av "vanlige"-debutere så er det litt harry om man sier: "Hei, jeg heter Per, 28 år og jomfru." Vent heller med å si slikt etter at en jente har blitt kjent med deg, og at det går frem hun liker deg. Si ifra når det blir naturlig. Er du ute etter one-nigt stand behøver du jo ikke å si noe (så lenge du selv ikke har lyst).

Møter du jenter som ikke takler dette luksusproblemet (for oss altså), så er disse jentene ikke verdt det.

Skrevet

Helt ærlig så hadde jeg tenkt at det dær må være verdens dårligste sjekke triks!!

Må være enig i at det ikke er så vanlig i innrømme at man ikke har hatt sex i en alder av 28 år, men du verden: det står respekt av det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...