Mojahe Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Jeg har nettopp født, og nå klør det veldig i underlivet 🙈 Noen som veit hva jeg kan gjøre med dette? Det er fryktelig plagsomt!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Er du sjekket for sopp? Jeg klør også, men bare der stingene er 😊 Anonymkode: c021b...acd 1
Gravidnr1 Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Jeg klødde sykt etter fødsel. Trodde det skulle rable for meg. Men var bare stinga.
Mojahe Skrevet 11. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2019 Jeg mistenker sopp, men hvordan veit jeg det for sikkert? Det kjennes annerledes ut enn det gjør når jeg vanligvis har sopp. En slags ubehagelig boblete følelse. Har ikke sting/rifter, da jeg tok keisersnitt. Kan jeg bruke Canestensalven? Noe annet jeg kan gjøre? 😬
Gravidnr1 Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 21 minutter siden, Mojahe skrev: Jeg mistenker sopp, men hvordan veit jeg det for sikkert? Det kjennes annerledes ut enn det gjør når jeg vanligvis har sopp. En slags ubehagelig boblete følelse. Har ikke sting/rifter, da jeg tok keisersnitt. Kan jeg bruke Canestensalven? Noe annet jeg kan gjøre? 😬 Se om det er hvitt belegg i Underlivet,som cottage cheese på en måte. Jeg fikk beskjed at jeg kunne bruke canasten i underlivet etter fødsel om jeg trengte det rødhet/hovent i underlivet er også et tegn på sopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå