Gå til innhold

Må man bruke kondom når man har analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

?

Vet selvfølgelig at man ikke skal putte penis tilbake i vagina etter å hatt analsex, men må man bruke kondom når man bare holde seg i analen? og vasker seg rett etterpå?

Og hvis man må, og glemmer det, hva skjer da? er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Bruk kondom ved analsex, alltid! Det er bakterier i analen, selv om jenta er ren. Bakteriene kan føre til infeksjoner hos både ham og henne. Bruk kondom, og masse glidemiddel.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar!

Men igår brukte ikke vi kondom...hva burde vi gjøre da? Både han og jeg tissa rett etterpå (for å "rense ut") Er det stor risiko for sykdommer? Og hvordan merker man det?

Jeg ble redd jeg nå :-(

Kjønnssykdommer vet vi at ikke er noe problem.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Nå har dere jo gjort det... Jeg ville håpet på det beste, og ikke gjort det igjen. Det er klart folk har analsex uten kondom, men jeg vet at man ikke bør....

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi bruker ikke kondom ved analsex, selv om jeg jo vet at det er anbefalt. Verken han eller jeg har hatt problemer av noe slag. Har praktisert analsex jevnlig i mange år.

Gjest gjest1
Skrevet

kjønnssykdommer smitter ved analsex..

Skrevet
kjønnssykdommer smitter ved analsex..

I et fast forhold er vel ikke kjønnssykdommer den største bekymringen?

Til trådstarter: Tviler på at noen av dere har tatt noen skade av "glippen"!

Skrevet

I et fast forhold er vel ikke kjønnssykdommer den største bekymringen?

Til trådstarter: Tviler på at noen av dere har tatt noen skade av "glippen"!

Det er sant, man tenker ikke på sykdommer når man er i et fast forhold. Men det skjer, og da er det dumt å ikke ha beskyttet seg.. Vi bruker kondom av og til, kommer litt an på- Men vet egentlig ikke så veldig mye om det :tunge1:

Skrevet

Vi bruker ikke kondom ved analsex, selv om jeg jo vet at det er anbefalt.

Men jeg har aldri fått noe infeksjoner av det for det liksom....

Skrevet

og hva er poenget med å bruke kondom bare av og til? Da er man jo ikke sikker uansett, liksom...

Vi bruker ikke kondom ved analsex. Men så har vi jo testet oss for kjønnssykdommer også. HIV smitter lett ved analsex, fordi det lett blir små rifter i analen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er da du virkelig bør bruke kondom! Kjønnsykdommer smitter letttere gjennom analsex.

Skrevet

Hovedgrunnen til å bruke kondom ved analsex er den store faren for infeksjoner av tarmbakteriene, når disse blir skviset opp i penis eller vagina etterpå.

Mao samme grunn som at jenter må tørke seg fra foran og bakover, og ikke omvendt.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

så lenge man vasker tissen etterpå er det nok ikke farlig å ikke bruke kondom med analsex...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja det må man for ellers kan man få dritt unger! :tunge1: Unnskyld jeg måtte bare

Gjest Chrizzy
Skrevet

Seriøst, det er sikkert lurt :)

Skrevet

Jeg vet ikke. Det jeg vet er at jeg ikke har brukt kondom i denne situasjonen og jeg har aldri merket noe.

Skrevet

Har man flere partnere så bruk for guds skyld kondom.

jeg har hatt fast partner i litt over 3år, og stoler 110% på han.. (han har ikke vært utro, og heller ikke jeg)

Da mener jeg at det ikke er noe vits i og bruke kondom.

Jeg har ikke hatt underlivs-sykdommer ikke han heller, og slikt kommer som regel av, hvis du K N * L L E R, en haug med andre folk.... da kan jeg skjønne det med kondom!!!!!!

Dessuten SEX med klær på, er jo ikke moro.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...