Gå til innhold

Damer 30-34 år, hvilke bukser er de siste du har kjøpt deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke går du i? Om du orker, vil du legge ved bilde eller beskrive hvorfor du liker buksa så godt?

Sliter veldig med å finne bukser som både føles gode på og er god å gå i. 

Anonymkode: 101e2...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kaffe buksene, som du ihvertfall kan bestille fra sportsmann (de er litt ledigere over rumpa og smale nederst) i behagelig stoff, kan både brukes på jobb og som avslappingsbukse hjemme -kan dresses opp og ned etter som anledning. Eller så bruker jeg jeansene til Lee - med 3/4 lengde -de svarte, har god passform og gir en god figur. Kan brukes både til pent med pumps og til hverdags. Er 34 år. Orket ikke finne bilde😅

Anonymkode: 15097...d77

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kaffe buksene, som du ihvertfall kan bestille fra sportsmann (de er litt ledigere over rumpa og smale nederst) i behagelig stoff, kan både brukes på jobb og som avslappingsbukse hjemme -kan dresses opp og ned etter som anledning. Eller så bruker jeg jeansene til Lee - med 3/4 lengde -de svarte, har god passform og gir en god figur. Kan brukes både til pent med pumps og til hverdags. Er 34 år. Orket ikke finne bilde😅

Glemte å skrive at samme stil i  type bukse som de fra Sportmann, har også Vera moda -husker ikke hva de heter -men bruker å bestille de fra Zalando -der har de stort utvalg i samme type.

Skrevet

Jeg er ikke 34, men har ei søster på alder med deg Ts, og vi byttelåner ofte bukser. 

Hvilke type bukser tenker du på da? Jeans, vanlige bomullsbukser? Og liker du bukser som er slimfit, baggy bukser eller bootcut/sleng? 

De siste buksene jeg har kjøpt er fra merket Lois. Har både bukser som er smale hele veien og bootcutbukser som er vide fra knærne og ned 

Levis har også gode bukser i alle varianter. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bukser fra floyd og sorbet. Floyd er best, men koster en del. Sorbet holder greit og er mye vennligere for lommeboka. Ellers passer jeg inne i small på zizzi, (tilsvarer 42) så har noen ledige bommullsbukser fra der. Jeg liker egentlig passformen til zizzi veldig godt, for de er tilpassa litt større damer, ikke slik som mange andre bukser som ikke tar hensyn til at folk har rumpe. 

Anonymkode: 3e412...028

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, skruf skrev:

Jeg er ikke 34, men har ei søster på alder med deg Ts, og vi byttelåner ofte bukser. 

Hvilke type bukser tenker du på da? Jeans, vanlige bomullsbukser? Og liker du bukser som er slimfit, baggy bukser eller bootcut/sleng? 

De siste buksene jeg har kjøpt er fra merket Lois. Har både bukser som er smale hele veien og bootcutbukser som er vide fra knærne og ned 

Levis har også gode bukser i alle varianter. 

Ønsker egentlig litt forskjellig. Har noen jeans som er Ok. Men vil gjerne ha tips på andre tekstiler, både slim og baggy;)

ts

Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker egentlig passformen til zizzi veldig godt, for de er tilpassa litt større damer, ikke slik som mange andre bukser som ikke tar hensyn til at folk har rumpe. 

Anonymkode: 3e412...028

Jeg har akkurat motsatt problem; alt er for stort i rumpa og rundt livet. Dersom jeg går ned i størrelse blir det for trangt i lårene.

I mange år gikk jeg bare med kjoler og skjørt, fordi det var vanskelig å finne bukser som passet. Å kjøpe bukser var det verste jeg visste, nettopp fordi det virker som om alle jeans har vært laget for en standardkropp, som er ganske ulik min. 

Det er fint at noen merker nå kommer med jeans i ulike passformer, slik at man kan velge ut fra kroppstype. 🌼

De buksene jeg har kjøpt de siste åra har vært skinny jeans med mye stretch. Dersom TS primært er ute etter komfort, synes jeg at skinny-jeansene fra Cubus er et OK valg. 

Selv er jeg lei av den trenden, og fremover tror jeg at jeg kommer til å kjøpe flere dressbukser og mørke jeans som er litt videre i beina. 

Er 29 år, forresten.

Endret av Miss-Grey
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Ble bukse shopping på meg i dag. Endte med tre bukser fra Floyd. To kortere bukser som var vide og en dressbukse. Veldig fornøyd. Godt med noe nytt.

Skrevet

Siste bukse er faktisk en wr.up bukse på salg. De er faktisk så digge som folk sier ^^

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke sko går du i til denne?

ts

Enkle sneakers eller tøysko hittil. Sikkert fint med sandaler eller ballerinasko på sommeren, eller enkle snøresko i skinn når det er litt mindre varmt. Jeg går aldri i hæler, men ser ikke for meg at det hadde passa heller...?

Skal sies at jeg er ganske lav, så buksa når litt lenger ned på leggen på meg enn på modellen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeans fra Vero Moda og H&M. Bruker innimellom litt mer turbukser (Gaupa, Fjellräven, Bergans etc) 

Er 37 år 

Anonymkode: 511aa...4ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper jeans kun fra Lager157, sitter fint selv etter mange vask, og superbillige er de også.

Anonymkode: c9f12...cf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...