Løvinna Skrevet 25. april 2005 #1 Del Skrevet 25. april 2005 Vi har en komfyr, 9 år gammel, som vi ønsker å selge da vi holder på å bytte kjøkken og skal ha innebygd komfyr. Den er av merke Asko med keramisk topp. Det er ikke noe galt med den og den ser fin ut. Tror at ny pris da den ble kjøpt var 6-7000 kr. Er det noen som har en formening om hvor mye vi kan selge den for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 25. april 2005 #2 Del Skrevet 25. april 2005 Min første tanke er at du ikke kan regne med å få så mye for den. Man kan få ganske rimelige komfyrer på de store el-butikkene. Og 9 år er ganske gammelt... Ville ikke regnet med noe særlig over 1000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 26. april 2005 #3 Del Skrevet 26. april 2005 Vil nok si ca 1000 jeg og, vi skal selge våres komfyr nå, som er snart 5 år, det er en elektrolux med keramisk topp, og vi regner med og ta ca 1500 for den. Den kostet vel 7000 eller litt over det som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #4 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg fikk kjøpt meg en fire år gammel komfyr med varmluft og greier til 500 kr, men de solgte den kanskje så billig bare for å bli kvitt den. Men jeg tror egentlig ikke at jeg hadde villet betale 1000 kr for en 9 år gammel komfyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2005 #5 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg tror heller ikke at jeg hadde betalt 1000 for en så gammel komfyr. Den er faktisk så gammel at den snart kan ryke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. april 2005 #6 Del Skrevet 26. april 2005 En så gammel komfyr tror jeg ikke dere får stort mer enn 500,- for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 27. april 2005 #7 Del Skrevet 27. april 2005 En 9 år gammel komfyr skulle nok vært langt billigere enn 1000,- hvis jeg skulle kjøpt den i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl Skrevet 27. april 2005 #8 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg ville i utgangspunktet aldri kjøpt en så gammel komfyr. Tror ikke dere kan forvente mer enn 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2005 #9 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg hadde nok heller ikke forventet meg for mye av en såpass gammel komfyr. Sies det ikke at en skal være fornøyd hvis hvitevarene holder i 10 år? Isåfall er jo denne veldig nær. Jeg hadde hvertfall ikke betalt rare greiene for en 9 år gammel komfyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå