Gå til innhold

Den flottelse kvinne i verden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stevie Nicks er jo flot, så man bliver gal! Eller?

Anonymkode: 6e20d...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes nok mer enn en flott kvinne.....Så ei på butikken i går, totalt råsexy, men beklageligvis ALT for ung for en gamling. Men like fullt vanvittig tiltrekkende i mine øyne. Knapt 20, lita og velreid. Sprettrumpe, perfekt hofteparti, markert midje, flat mage. Kjente det rykket i junior, og det skjer ikke ofte i sånne sammenhenger.

Skrevet

Uten å kjenne henne så rager Ingvild Helljesen høyt i min verden ihvertfall hva utseende angår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Monica Belluci

Bilderesultat for monica bellucci

Anonymkode: 7cdb1...a6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2019 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Monica Belluci

Bilderesultat for monica bellucci

Anonymkode: 7cdb1...a6c

Den skjulte søsteren til Kim Kardashian? Men hun var fin ja:)

Anonymkode: 26c7d...0e1

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Dette er den flotteste kvinne i verden. 

Kari-Feinstein-Golden-Globes-Style-Loung

AnonymBruker
Skrevet

På 11.5.2019 den 14.50, Resignert skrev:

Finnes nok mer enn en flott kvinne.....Så ei på butikken i går, totalt råsexy, men beklageligvis ALT for ung for en gamling. Men like fullt vanvittig tiltrekkende i mine øyne. Knapt 20, lita og velreid. Sprettrumpe, perfekt hofteparti, markert midje, flat mage. Kjente det rykket i junior, og det skjer ikke ofte i sånne sammenhenger.

Verdens vakreste kvinne treffer jeg flere ganger i uka. De er det mange av, heldigvis.

Anonymkode: 7117d...371

AnonymBruker
Skrevet
On 5/11/2019 at 2:50 PM, Resignert said:

utrolig motbydelig at en eldre mann skriver sånt på internett om ei jente som tydeligvis nettopp var tenåring.

Anonymkode: 71073...438

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

utrolig motbydelig at en eldre mann skriver sånt på internett om ei jente som tydeligvis nettopp var tenåring.

Hva så om han skriver det. Alle vet at menn syns ei veldreid dame på 20 er sexy, enten man sier det høyt eller ikke. Hvorfor skjule det? Svigerfar sier hele tiden at yngre damer er sexy og flott med svigermor tilstede. Svært få blir blind med årene.

Anonymkode: 26c7d...0e1

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Hun var jo mye flottere enn den eldre dama hun var sammen med, sikkert mora. De fleste vil vel mene at sønnene mine er flottere enn meg, og det er helt ok.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Resignert skrev:

Hvorfor det? Hun var jo mye flottere enn den eldre dama hun var sammen med, sikkert mora. De fleste vil vel mene at sønnene mine er flottere enn meg, og det er helt ok.

Forskjellen er at eldre damer ikke sitter på nett å fortelle at fittesafta begynte å renne av å se en 20år gammel gutt. Det gjør ensomme gamle griser. 

Anonymkode: 46815...354

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da har jeg nyheter til deg. Slike jenter er menns drøm helt til de går i graven.

Anonymkode: 8aa93...505

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at eldre damer ikke sitter på nett å fortelle at fittesafta begynte å renne av å se en 20år gammel gutt. Det gjør ensomme gamle griser. 

Anonymkode: 46815...354

Gamle purker kan godt finne på å skryte hemningsløst av hvor pene/søte/kjekke andre de har møtt er/ har blitt. Mange er slik at når de når en viss alder, har de meldt seg ut av konkurransen og gått over i en sensorrolle, og slår om seg med superlativer. Det er gamle damers metode. Skal ikke se bort fra at de har noen våte drømmer kamuflert bak alt fjaspratet. Damer skryter ofte på seg en evig apetitt på sex, minst like sterk som gamle impotente menn.

Anonymkode: 7117d...371

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tess Holliday :hjerte:

Anonymkode: 4a2cd...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Margot Robbie😍 skulle ønske jeg var henne!

E70166C5-2EB1-426F-ACE9-5C3286CCF52F.png

Anonymkode: 97ab1...c0d

• Liker 1
Skrevet (endret)

For mange herlige damer til att jeg gidder å Starte...

MEN, ... -DET ER HÆRLIGE DYR ...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Kult med ¨vennelig¨ gester, fra Ei Ex, i sta. ... Jeg som ¨ba om krig¨ -da ...
Gjest Athleisure
Skrevet

Stevie Nicks og Grace Slick i sine yngre dager!!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Margot Robbie😍 skulle ønske jeg var henne!

E70166C5-2EB1-426F-ACE9-5C3286CCF52F.png

Anonymkode: 97ab1...c0d

Enig!!!

Anonymkode: ca383...f36

AnonymBruker
Skrevet

berit inga

Anonymkode: 5c9aa...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...