Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #21 Skrevet 25. april 2005 8) Det gjør det! For du mener da jeg tok tak i deler av innlegget slettet, tråden flyttes snart til seksualitet
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #22 Skrevet 25. april 2005 8) Det gjør det! For du mener da jeg tok tak i deler av innlegget slettet' date= tråden flyttes snart til seksualitet AU! Ja, nemlig - jeg husker det som om det var nå nettopp. *tørker* Særlig da du vekket nå er det faenmeg nok. Hvor er den hengelåsen, Hege?
Gjest LoisLane Skrevet 25. april 2005 #23 Skrevet 25. april 2005 Hegeeee! Dette er jo helt klamt! Jeg tar det som en løktråd til allmenn forlystelse, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #26 Skrevet 26. april 2005 Nei, hvem gjør vel dét? Men mange av oss gamlingene følte likevel et snev av ufrivillig omsorg overfor ham, litt avhengig av hvilken avatar han blafret med.
Gjest glamourgirl Skrevet 27. april 2005 #27 Skrevet 27. april 2005 Selv om jeg ikke er gammel, på langt nær. Følte jeg en meget sterk og helt frivillig omsorg for Sændis når'n hadde Clooney avataren iallefall.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå