Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Hvem var denne Sandman som det veldig sjelden refereres til her på KG? Trodde vi noen gang på ham? Savner vi ham? Og hadde han egentlig særlig peiling på sminke, sateng og interiørkonsulenter? Kjør generell debatt!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 :-( Jeg kan helt generelt si at jeg savner Sandman! Mulig han ikke alltid var like up-to -date på sateng og sminke, men han og jeg drev mye research på seksualfronten, og det var både morsomt, givende og øh, hm ja! Dessverre pinglet Sandmannen ut da vi skulle sette teori ut i praksis, og jeg ble sittende på dette forskningssenteret i timesvis og vente på å få vist hvor god jeg er på seksualteori, og praksis, selovsagt. Etter det ble han bare borte... Var dette et debattinnlegg, egentlig eller ble det emst sånn glasur-reklame?
Gjest LoisLane Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Tenker på Sandman hver jul og hver gang jeg kjører forbi et bestemt geografisk sted, jeg. Klarer meg fint uten hans råd og dåd. La oss være ærlige, han hadde svært liten peiling på the necesseties of life (sminke, mote og sengetøy, som Trøffel jo vet). Tror forresten han er blant oss ennå jeg, dere! :o
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 *synger* "The bear necesseties the very bear necesseties, the very bear necesseties of life...."
Mrs. K Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Makan!! En slik spekulering rundt andre brukere kan vi ikke ha! *henter Hege* Hilsen Trille
Gjest Catwoman Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 fy og skam... spekulere slik rundt gamle brukere. :o Nei, dette tema burde vi glemme, legge det bak oss og gå videre.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Skal vi se, hvor faen var det nå jeg la den hengelåsen? Nei, Glammy, jeg sa hengelåsen, ikke håndjernene!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 Skal vi se' date=' hvor faen var det nå jeg la den hengelåsen? Nei, Glammy, jeg sa [b']hengelåsen, ikke håndjernene! :o 8) Åh... *rusler ut igjen*
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 :o 8) Åh... *rusler ut igjen* Eller... - forresten... ØØØYYYY, Come back, honey! Please..?
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 *snur seg langsomt, med det lange blonde håret flagrende i vinden* "you talking to me, you little blue piece of SHIT?"
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Lite er mer sexy enn blondiner som snakker Hjalmar-engelsk!
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #14 Skrevet 25. april 2005 Klapper Trøffel på det blå hodet.... Legg deg litt inntil bringa mi du, blåmann, så skal jeg hjelpe deg jeg
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #15 Skrevet 25. april 2005 Klapper Trøffel på det blå hodet.... Pass deg så ikke tråden blir flyttet til Seksualitet. Sa jeg ikke at jeg har badet i helgen?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 Tenker på Sandman hver jul og hver gang jeg kjører forbi et bestemt geografisk sted, jeg. Så det har enda ikke gått opp for deg at Langballe bare er tomt skryt?
Gjest glamourgirl Skrevet 25. april 2005 #17 Skrevet 25. april 2005 Pass deg så ikke tråden blir flyttet til Seksualitet. Sa jeg ikke at jeg har badet i helgen? Jeg kan også en ting eller to om å insinuere eller å skrive ting som kan bety mer enn èn ting. På tross av hva signaturen min måtte si... Jepp, kan klappe deg på det blå hodet til det blir rosa rødt og lilla jeg
Gjest LoisLane Skrevet 25. april 2005 #18 Skrevet 25. april 2005 Pass deg så ikke tråden blir flyttet til Seksualitet. Sa jeg ikke at jeg har badet i helgen? Da stryker jeg Lars Monsen av lista over potensielle Trøffelkandidater. Og Langballe, du - den var billig... Jeg tenkte mer på Hell.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #19 Skrevet 25. april 2005 Dæven, Glammy, det minner meg om den gangen vi deler av innlegget er slettet på Hamresanden.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #20 Skrevet 25. april 2005 Langballe' date=' du - den var billig... Jeg tenkte mer på Hell. [/quote'] Forsåvidt naturlig. Jeg husker at Sandman i et beruset øyeblikk betrodde meg at han selv til stadighet tenkte på de tre tyske nabosmåbyene Lahnstein, Frankenstein og Knullwald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå