Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til alle som kommer inn i tråden for å gnikke seg i hendene og spre gørr, gå ut og plag naboen istedenfor. 

Jeg begynte med filler før ca 2-3 år siden,etter at utseende mitt ble drastisk eldre på kort tid. Var dum og bodde i solarium som ung. Alle har litt asymmetri, men har merka det siste året at det er blitt verre. Den ene siden har mer fyll i kinnet, det andre siden er mer flatere. Er det noe poeng å prøve å fylle in mer filler for å få mer likhet mellom de to sidene? Føler meg som Frankenstein for tida  :(

Anonymkode: 5b8af...038

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i ansiktet har du fylt i? Har hørt at filler kan forflytte seg fra der det ble satt i så det kan være derfor. Eller at det har gått ut raskere på den ene siden. Var det jevnt da det ble satt i? Du får høre med behandleren:) 

Anonymkode: 50809...193

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i ansiktet har du fylt i? Har hørt at filler kan forflytte seg fra der det ble satt i så det kan være derfor. Eller at det har gått ut raskere på den ene siden. Var det jevnt da det ble satt i? Du får høre med behandleren:) 

Anonymkode: 50809...193

Takk for konstruktivt og fint svar:) Har gått fast til en behandler ca i 6 mnd, men før det var jeg hos flere forskjellig 😕 skjønner nå at det ikke var så smart.. har fylt kinn og tinning i øvre del av ansiktet, ikke hos hun jeg går til nå da. 

Anonymkode: 5b8af...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...