Gå til innhold

Ønsker meg en alternativ kjole - plus size, høstbryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gifte meg til høsten og ønsker meg en alternativ kjole, gjerne i høstfarger - og jeg har ikke all verdens tid på meg. Jeg er en stor dame og bruker vanligvis en størrelse 48, noen ganger en 50, og har dessverre ikke kiloene plassert på de rette stedene. Jeg har googla meg gul og blå og finner liksom ingenting jeg liker og har ikke helt hatt noe klart bilde av hva det skal være heller før jeg fant denne på Finn nå i kveld. Den er fantastisk 😍 Problemet er at den er for stor. Jeg spurte tanta mi som er skredder om det går an å sy den inn, men hun sa det er umulig på grunn av detaljene og typen stoff, så da utgår dessverre denne. Er det noen som vet om en lignende kjole i plus size? Prisen er ikke så viktig så lenge den ikke er helt ekstrem. 

Anonymkode: 20558...715

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg anbefaler deg å bli med i denne tråden og spørre de hyggelige damene der om hjelp 😍

Anonymkode: 35eca...a02

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker a02, tusen takk for masse tips :) Flotte kjoler, men jeg føler vel at alle sammen er veldig sommerlige og også litt for avslappa, mer typen hverdagskjoler, enn kjoler for en stor og høytidlig anledning.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker a02, tusen takk for masse tips :) Flotte kjoler, men jeg føler vel at alle sammen er veldig sommerlige og også litt for avslappa, mer typen hverdagskjoler, enn kjoler for en stor og høytidlig anledning.

Takk for tilbakemelding! :) Du har rett :) 

Jeg håper at du finner den kjolen du ønsker deg :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gifte meg til høsten og ønsker meg en alternativ kjole, gjerne i høstfarger - og jeg har ikke all verdens tid på meg. Jeg er en stor dame og bruker vanligvis en størrelse 48, noen ganger en 50, og har dessverre ikke kiloene plassert på de rette stedene. Jeg har googla meg gul og blå og finner liksom ingenting jeg liker og har ikke helt hatt noe klart bilde av hva det skal være heller før jeg fant denne på Finn nå i kveld. Den er fantastisk 😍 Problemet er at den er for stor. Jeg spurte tanta mi som er skredder om det går an å sy den inn, men hun sa det er umulig på grunn av detaljene og typen stoff, så da utgår dessverre denne. Er det noen som vet om en lignende kjole i plus size? Prisen er ikke så viktig så lenge den ikke er helt ekstrem. 

Jeg ville spurt en annen skredder i tillegg, om det lar seg gjøre å sy den om.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også spørre en skredder om hvor mye han/hun tar betalt for å sy en lignende kjole.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan eventuelt spørre Asos om kjolen finnes i fysiske butikker og eventuelt i hvilke butikker.
Du kan eventuelt spørre Asos om du kan få kjøpe mønsteret til kjolen, for å ha dette med til skredderen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å annonser etter kjolen på en eller flere kjøp-og salg-grupper på Facebook. Kanskje du er heldig å komme i kontakt med noen der som har kjolen og som vil selge den til deg eller eventuelt leie den ut til deg.

Se etter kjolen på Pinterest, og kanskje du kan komme i kontakt med noen der som har kjolen og som vil selge eller låne den bort til deg. (Jeg har ikke Pinterest selv, og vet ikke hvordan det fungerer. Men jeg håper at det er slik at man kan skrive til de som har postet bilder der https://no.pinterest.com/pin/517139969703409711/

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...