Million Skrevet 15. mai 2019 #41 Skrevet 15. mai 2019 På 12.5.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev: Kjøperens marked? Er ikke så god på dette området mens syns det heller virker som det er selgerens marked i og med at boligprisene bare øker og øker pga at kjøperen kan(tørr å) ta opp større lån, i og med at rentene er så lave. 🤔 Anonymkode: eb0fe...5a0 Denne artikkelen er 9 dager gammel, og det står at det nå er svingt i retning av kjøpers marked. https://www.dinside.no/bolig/na-er-det-kjopers-marked/71045868
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #42 Skrevet 15. mai 2019 Mulighetene for 'kupp' vil selvsagt være avhengig av hvor i landet man er på jakt etter ny bolig. Enkelte byer og enkelte distrikt har høyere press, kortere omsetningstid og færre tilgjengelige boliger akkurat nå. Anonymkode: f0cfa...fe4
Jytte Skrevet 15. mai 2019 #43 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har fått skambud og ga ikke noe motbud. I tillegg satte jeg prisantydning til langt over det megler foreslo. Megler reagerte, men jeg sa at sånn blir det. Det var en dårlig megler. Bildene og prospektet jeg fikk fakset over til godkjenning var elendig og amatørmessig. Jeg endret teksten, sa hvilke bilder jeg ville endre. Banken ga meg avdragsfrihet. Jeg la også ut annonser gjennom en venn som hadde kontakter i andre land. Men, fikk nerver. Mange visninger, ingen bud. En spurte om jeg var villig til å gå ned i pris, men det var jeg ikke. Stedet var unikt. Jeg kunne ikke bo der, likevel takket jeg nei til skambud. Så ts, du må be om motbud etter å ha gått opp mer enn femtitusen. Hva er teknisk verdi på huset?
Triviella Skrevet 15. mai 2019 #44 Skrevet 15. mai 2019 3 timer siden, Jytte skrev: Jeg har fått skambud og ga ikke noe motbud. I tillegg satte jeg prisantydning til langt over det megler foreslo. Megler reagerte, men jeg sa at sånn blir det. Det var en dårlig megler. Bildene og prospektet jeg fikk fakset over til godkjenning var elendig og amatørmessig. Jeg endret teksten, sa hvilke bilder jeg ville endre. Banken ga meg avdragsfrihet. Jeg la også ut annonser gjennom en venn som hadde kontakter i andre land. Men, fikk nerver. Mange visninger, ingen bud. En spurte om jeg var villig til å gå ned i pris, men det var jeg ikke. Stedet var unikt. Jeg kunne ikke bo der, likevel takket jeg nei til skambud. Så ts, du må be om motbud etter å ha gått opp mer enn femtitusen. Hva er teknisk verdi på huset? Hvordan gikk det med salget til slutt?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #45 Skrevet 15. mai 2019 På 13.5.2019 den 18.35, Raggy skrev: Du gjør en stor feil mener jeg. Ikke by over deg selv! Da ber du heller om et motbud eller avventer etter ditt første bud til det skjer noe mer. Etterhvert kan du regne med at megler ringer deg. Har du først begynt å ny over deg selv sitter selger bare å venter på at du skal fortsette.... Ikke tenk at dette skal gå raskt... enig. Du viser at du er veldig interessert i boligen når du byr over deg selv og det utnytter megler. Blir litt som om jeg går inn i en butikk i utlandet og pruter på en genser. Selger sier nei. Jeg kommer inn igjen 2min senere og sier en høyere pris. Da vet selgeren at jeg er kjempeinteressert i produktet. Anonymkode: 322cc...b5c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #46 Skrevet 15. mai 2019 8 timer siden, Jytte skrev: Jeg har fått skambud og ga ikke noe motbud. I tillegg satte jeg prisantydning til langt over det megler foreslo. Megler reagerte, men jeg sa at sånn blir det. Det var en dårlig megler. Bildene og prospektet jeg fikk fakset over til godkjenning var elendig og amatørmessig. Jeg endret teksten, sa hvilke bilder jeg ville endre. Banken ga meg avdragsfrihet. Jeg la også ut annonser gjennom en venn som hadde kontakter i andre land. Men, fikk nerver. Mange visninger, ingen bud. En spurte om jeg var villig til å gå ned i pris, men det var jeg ikke. Stedet var unikt. Jeg kunne ikke bo der, likevel takket jeg nei til skambud. Så ts, du må be om motbud etter å ha gått opp mer enn femtitusen. Hva er teknisk verdi på huset? Fikk du prisen du tenkte tilslutt? Det er mange boligeiere som tror boligen er verdt mye mer enn den er. Her i min by like ved oslo går boligene nå enten til takst eller under takst. Har holdt øye med boligmarkedet lenge og er overrasket egentlig. Tror det er kjøpers marked nå. her ihvertfall Anonymkode: 322cc...b5c 1
Jytte Skrevet 16. mai 2019 #47 Skrevet 16. mai 2019 15 timer siden, Triviella skrev: Hvordan gikk det med salget til slutt? 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk du prisen du tenkte tilslutt? Det er mange boligeiere som tror boligen er verdt mye mer enn den er. Her i min by like ved oslo går boligene nå enten til takst eller under takst. Har holdt øye med boligmarkedet lenge og er overrasket egentlig. Tror det er kjøpers marked nå. her ihvertfall Anonymkode: 322cc...b5c Ja, etter noen måneder ble huset solgt til prisantydning. Det var en nervepirrende tid. Huset var ikke verd prisen, men eiendommen var det etter min mening. Fulgte med på prisene i området etter at jeg hadde solgt, og de steg. Ryktene om hva jeg solgte for var kanskje en av grunnene. Det var på et lite sted. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå