Gjest Siiiikret Skrevet 25. april 2005 #1 Skrevet 25. april 2005 Nå kan alle EU-tilhengere glede seg, for nå skal de få "beistets merke" som de så lenge har gledet seg til - sauer, som de er. http://www.guardian.co.uk/international/st...1464412,00.html
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Dette virker som et fornuftig tiltak i kampen mot terror. Jeg er mer bekymret for dine norske meningsfrender som ikler seg hakekors og driver våpentrening i skogen, i sin kamp mot EU og folk med fremmedkulturell bakgrunn. Det burde bekymre deg og.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 For min del er det ikke noe problem med at det finnes et elektonisk fingeavtrykk med mere i passet mitt. Skal fornye mitt straks det blir tilgjengelig i Norge for å unngå visumkrav for reiser til USA. Regner med at flere land følger på raskt etter det. En verden der det er lettere og billigere enn noen gang å reise langt krever nok også andre former for identifikasjonsrutiner.
Gjest Siiiikret Skrevet 25. april 2005 #4 Skrevet 25. april 2005 Dette virker som et fornuftig tiltak i kampen mot terror. Jeg er mer bekymret for dine norske meningsfrender som ikler seg hakekors og driver våpentrening i skogen, i sin kamp mot EU og folk med fremmedkulturell bakgrunn. Det burde bekymre deg og. Looooser!..... Så altså: Hvis man er imot EU, er man også nasjonalist og/eller nazist. Du snakker om å ha snevert syn.......
Gjest ikke innlogget maverick Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 Looooser!..... Så altså: Hvis man er imot EU, er man også nasjonalist og/eller nazist. Du snakker om å ha snevert syn....... At Nei-folk er nasjonalister så det holder, mener jeg. Men vedr nynazister så har jeg kun påpekt at du og andre Nei-folk i EU-spørsmålet har solide meningsfrender blant nynazistene. Bekymrer ikke det deg litt?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 At Nei-folk er nasjonalister så det holder, mener jeg. Men vedr nynazister så har jeg kun påpekt at du og andre Nei-folk i EU-spørsmålet har solide meningsfrender blant nynazistene. Bekymrer ikke det deg litt? Det bekymrer meg at du bruker et så latterlig "argument".
Superlammet Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Nå kan alle EU-tilhengere glede seg, for nå skal de få "beistets merke" som de så lenge har gledet seg til - sauer, som de er. Så "beistets merke" og "sauer som de er" er gode argumenter og en fin måte å debattere på? Nei vet du hva, som man roper i skogen får man svar! Forslaget er forøvrig en strålende idè hvor det faktisk blir tryggere å reise i en verden som er blitt mer og mer aggressiv og terrorisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå