Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke innlogget maverick
Skrevet

Dette virker som et fornuftig tiltak i kampen mot terror.

Jeg er mer bekymret for dine norske meningsfrender som ikler seg hakekors og driver våpentrening i skogen, i sin kamp mot EU og folk med fremmedkulturell bakgrunn.

Det burde bekymre deg og.

Gjest Anonymous
Skrevet

For min del er det ikke noe problem med at det finnes et elektonisk fingeavtrykk med mere i passet mitt. Skal fornye mitt straks det blir tilgjengelig i Norge for å unngå visumkrav for reiser til USA. Regner med at flere land følger på raskt etter det.

En verden der det er lettere og billigere enn noen gang å reise langt krever nok også andre former for identifikasjonsrutiner.

Gjest Siiiikret
Skrevet
Dette virker som et fornuftig tiltak i kampen mot terror.

Jeg er mer bekymret for dine norske meningsfrender som ikler seg hakekors og driver våpentrening i skogen, i sin kamp mot EU og folk med fremmedkulturell bakgrunn.

Det burde bekymre deg og.

:ler::ler:

Looooser!..... :tunge1:

Så altså: Hvis man er imot EU, er man også nasjonalist og/eller nazist.

Du snakker om å ha snevert syn.......

Gjest ikke innlogget maverick
Skrevet

:ler::ler:

Looooser!..... :tunge1:

Så altså: Hvis man er imot EU, er man også nasjonalist og/eller nazist.

Du snakker om å ha snevert syn.......

At Nei-folk er nasjonalister så det holder, mener jeg. Men vedr nynazister så har jeg kun påpekt at du og andre Nei-folk i EU-spørsmålet har solide meningsfrender blant nynazistene. Bekymrer ikke det deg litt?

Gjest Anonymous
Skrevet

At Nei-folk er nasjonalister så det holder, mener jeg. Men vedr nynazister så har jeg kun påpekt at du og andre Nei-folk i EU-spørsmålet har solide meningsfrender blant nynazistene. Bekymrer ikke det deg litt?

Det bekymrer meg at du bruker et så latterlig "argument".

Skrevet
Nå kan alle EU-tilhengere glede seg, for nå skal de få "beistets merke" som de så lenge har gledet seg til - sauer, som de er.

Så "beistets merke" og "sauer som de er" er gode argumenter og en fin måte å debattere på? Nei vet du hva, som man roper i skogen får man svar!

Forslaget er forøvrig en strålende idè hvor det faktisk blir tryggere å reise i en verden som er blitt mer og mer aggressiv og terrorisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...