AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Jeg har vært gift med min fantastiske mann i 12 år og sexen har vært topp. For 3 år siden fikk jeg kreft i livmorhalsen og måtte gjennom stråling og cellegiftbehandling... Dette gjorde at mitt underliv ikke er slik det var. Kreftfri(heldigvis) men ikke tilbake til normalen. Noe jeg aldri kommer til å bli. Problemet er at under samleie så kan jeg blø pga veldig tynne slimhinner og jeg føler veldig på det. Anyway, vi jobber med det. Jeg kunne gjerne tenkt meg trekant med en jente til. Liker begge jeg altså... Åååå hvordan går jeg frem på " markedet"? Er liksom snart 40.... Så ser meg ikke helt på byen og sjekke damer.. 2019 og det finns sikkert utallige aps. Min mann er ikke helt der, og føler selv at beste fremgangsmåten er at kvinnen får det kvinnen vil ha.. Mao jeg må fikse. Noen gode tips? Anonymkode: 52279...23b 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Ikke lett å finne noen på nettet. Vanvittig mange par som søker det, og viktig for kvinner å like begge i paret. Det oppnås best ved å treffe noen i RL. Samtlige kvinner jeg og min mann har delt har vi truffet på byen. Vi har hatt profil på nettet i årevis uten å få napp der. Og jeg er heldig i det at jeg har en svært attraktiv og sjarmerende mann, og at vi begge er svært utadvendt og livlige. En venninne og mannen har veldig lyst til å forsøke, men mannen hennes er... vel sjarmerende og grei når man kjenner ham, men ikke akkurat en man legger merke til. De har aldri funnet noen. Anonymkode: 3644e...a14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå