Gjest Litago (ulogget) Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 KG er utrolig tregt om dagen. Det tar opptil ett minutt å få åpnet en ny side og noen ganger kommer den opp blank. Har heller ikke tålmodighet til å logge meg inn, så nå opptrer jeg som gjest. :evil: Ser ingen andre som klager over fenomenet. Det kan derfor være meg og min PC? Jeg har kabelnett forbindelse som fungerer utrolig godt i alle andre sammenheng enn KG + en rimelig stor PC. Ferdinand, som jobber med data, mener at det må være serveren KG ligger på som det er noe galt med. Men igjen, - ettersom ingen andre klager må jeg sjekke ut med dere. Hva skjer? Gjør jeg noe galt? Litago * the surfing cow* Denne gang "ulogget". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 28. august 2002 #2 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg har ikke merket at KG har vært tregere enn vanlig de siste dagene, men jeg skal for sikkerhets skyld høre med Denis, som sitter på serveren . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 29. august 2002 #3 Del Skrevet 29. august 2002 Jeg har skkurat samme erfaring som deg, Litago. KG var utrolig tregt i går, men i dag ser det ut til å fungere bedre her hos meg. Heldigvis. Det ligger vel en forklaring i et eller annet innlegg jeg har gått glipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 29. august 2002 #4 Del Skrevet 29. august 2002 For å si det som en kjent politiker: "Nu går alt så meget bedre!" Aner ikke hva feilen har vært de siste dagene, men jeg har ikke endret noe med min PC eller nettforbindelse. Kanskje årsaken i nettforbindelsen mellom Norge og USA? Nei, den forklaringen holder ikke ettersom jeg fikk opp mange andre norske nettsider i går. Unntatt Startsiden. Den bare hang på samme måte som KG. Kanskje KG og Start bruker samme server mot utlandet? Skulle tro at alle omleggingene grunnet konkurser i bransjen krever sitt. Uansett, nå fungerer det i hvertfall!!! Hils Dennis så mye fra meg! Og alle hjerter gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå