AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Hei! Er det noen som har erfaring med å utføre en sekundær neseplastikk i Norge? Dyktige kirurger og pris? Etter en kjip neseplastikk i fjor er jeg nødt til å operere igjen, for å bygge opp nesen, og vet det vil kreve en veldig dyktig kirurg for å fikse oppi det som ble gjort. Jeg er åpen for utlandet også om noen har erfaringer med det. Anonymkode: d3356...6c1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2019 #2 Skrevet 22. mai 2019 Jeg er også på utkikk etter noen som kan utføre en sekundær neseoperasjon for å bygge opp nesen. Har du vært hos Tormod Westvik ved Cosmo Clinic? Jeg har vært på konsultasjon hos blant annet han. Alle kirurgene jeg har vært hos sier det samme. At nesen må bygges opp igjen med bruk av brusk fra øret eller ribben. Høres litt ekstremt ut, så jeg er veldig usikker på om dette er noe jeg vil gjennomføre i Norge før jeg finner en kirurg jeg er veldig trygg på. Har du vært på konsultasjon hos noen? Anonymkode: a19f1...281
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 På 22.5.2019 den 17.26, AnonymBruker skrev: Jeg er også på utkikk etter noen som kan utføre en sekundær neseoperasjon for å bygge opp nesen. Har du vært hos Tormod Westvik ved Cosmo Clinic? Jeg har vært på konsultasjon hos blant annet han. Alle kirurgene jeg har vært hos sier det samme. At nesen må bygges opp igjen med bruk av brusk fra øret eller ribben. Høres litt ekstremt ut, så jeg er veldig usikker på om dette er noe jeg vil gjennomføre i Norge før jeg finner en kirurg jeg er veldig trygg på. Har du vært på konsultasjon hos noen? Anonymkode: a19f1...281 Hei! Ja, jeg har også vært på konsultasjon hos Tormod Westvik. Fikk mye informasjon om nesen min og hva som må gjøres. Fikk et godt inntrykk, men er fortsatt usikker. Har kollaps i brusken så må enten ta brusk fra skilleveggen eller ribbenet for å korrigere det. Har også kollaps i nesebenet, så må også knekke opp nesen på nytt for å sette det på plass. Skal på konsultasjon hos Fornebuklinikken og også Aleris (Kenneth Chiu), men er usikker på om noen norske kirurger klarer å gi meg et resultat jeg er fornøyd med, da sekundære neserekonstruksjoner er ganske omfattende.. Men samtidig så føles det tryggere å gjøre det i Norge. Hvem andre har du vært på konsultasjon hos? Hva har skjedd med nesen din og hvem opererte du deg hos først? Anonymkode: d3356...6c1
Frk.sommerfugl Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 På 24.5.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev: Hei! Ja, jeg har også vært på konsultasjon hos Tormod Westvik. Fikk mye informasjon om nesen min og hva som må gjøres. Fikk et godt inntrykk, men er fortsatt usikker. Har kollaps i brusken så må enten ta brusk fra skilleveggen eller ribbenet for å korrigere det. Har også kollaps i nesebenet, så må også knekke opp nesen på nytt for å sette det på plass. Skal på konsultasjon hos Fornebuklinikken og også Aleris (Kenneth Chiu), men er usikker på om noen norske kirurger klarer å gi meg et resultat jeg er fornøyd med, da sekundære neserekonstruksjoner er ganske omfattende.. Men samtidig så føles det tryggere å gjøre det i Norge. Hvem andre har du vært på konsultasjon hos? Hva har skjedd med nesen din og hvem opererte du deg hos først? Anonymkode: d3356...6c1 Har du vært hos dr.utvoll? Hvordan gikk det?
idaaa92 Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 På 24.5.2019 den 13.31, AnonymBruker skrev: Hei! Ja, jeg har også vært på konsultasjon hos Tormod Westvik. Fikk mye informasjon om nesen min og hva som må gjøres. Fikk et godt inntrykk, men er fortsatt usikker. Har kollaps i brusken så må enten ta brusk fra skilleveggen eller ribbenet for å korrigere det. Har også kollaps i nesebenet, så må også knekke opp nesen på nytt for å sette det på plass. Skal på konsultasjon hos Fornebuklinikken og også Aleris (Kenneth Chiu), men er usikker på om noen norske kirurger klarer å gi meg et resultat jeg er fornøyd med, da sekundære neserekonstruksjoner er ganske omfattende.. Men samtidig så føles det tryggere å gjøre det i Norge. Hvem andre har du vært på konsultasjon hos? Hva har skjedd med nesen din og hvem opererte du deg hos først? Anonymkode: d3356...6c1 Jeg har også vært hos Aleris. Har planer om å dra på konsultasjon hos Utvoll. Jeg ble operert av Haug. Et litt for aggressivt inngrep. Har kollaps på sidene av nesen og tipper er altfor spiss. Hvordan gikk det med konsultasjonene hos Forebuklinikken og Aleris. Jeg begynner å bli mer og mer usikker på hvem jeg selv skal gå for. Fint om vi kan dele erfaringer:)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 Kan jeg spørre dere hvorfor dere skal gjøre et 2 inngrep? Er det fordi dere ikke ble fornøyd med resultatet eller er det fordi operasjonen gikk galt (at nesa kollapset eller ble skjev Elns)? Anonymkode: ed2f2...8c0
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 Ikke operer nesa i norge. Jeg selv og alle jeg kjenner og vet om som har operert nesa i norge ble ikke fornøyd og du må skrive under på at det ikke er en garanti for det heller. Sverger, dårligste avgjørelsen i livet mitt var å operere i Trondheim. Anonymkode: e6d82...ad3 3
Gjest vohnah Skrevet 9. juni 2019 #8 Skrevet 9. juni 2019 (endret) . Endret 13. oktober 2021 av vohnah
Gjest vohnah Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 (endret) . Endret 13. oktober 2021 av vohnah
Gjest vohnah Skrevet 9. juni 2019 #10 Skrevet 9. juni 2019 (endret) . Endret 13. oktober 2021 av vohnah
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 Jeg opererte nesen i Gøteborg og endte også opp med internal valve collapse. Puster mye dårligere med nesen og har nedsatt luktesans. Mistenker det var delvis fordi min kirurg tok av gipsen en uke etter operasjonen og var ekstremt hardhendt med å klemme på en ny gips. Operasjonen var også veldig omfattende. Jeg har ikke turt å tenke på å ta ny operasjon enda pga det var omtrent traumatisk for meg å finne en til å ta operasjonen i utgangspunktet. Jeg følte meg aldri sikker på valget mitt og ble mer og mer desperat og redd. Anonymkode: 9c685...1e0
Gjest vohnah Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 (endret) . Endret 13. oktober 2021 av vohnah
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #13 Skrevet 10. juni 2019 Jeg skal operere i Tyrkia nå i Juli, tyrkere er svært dyktige på neseplastikk!! Anonymkode: 05820...3f6 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 Jeg skal operere i Tyrkia nå i Juli, tyrkere er svært dyktige på neseplastikk!! Anonymkode: 05820...3f6
Gjest vohnah Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 (endret) . Endret 13. oktober 2021 av vohnah
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal operere i Tyrkia nå i Juli, tyrkere er svært dyktige på neseplastikk!! Anonymkode: 05820...3f6 https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/helse/2019/06/07/195584390/utbrudd-av-super-resistente-bakterier-i-italia Bare husk å gi beskjed hvis du må kontakte helsevesenet i Norge etterpå, og det gjelder også private klinikker. Noen av disse bakteriene blir du aldri kvitt, og da må du for alltid isoleres ved sykehusinnleggelser (VRE) https://infeksjonskontroll.no/forebygging/5867 Så det er ikke bare operasjonen i seg selv man bør tenke på! Anonymkode: a90ff...61f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke operer nesa i norge. Jeg selv og alle jeg kjenner og vet om som har operert nesa i norge ble ikke fornøyd og du må skrive under på at det ikke er en garanti for det heller. Sverger, dårligste avgjørelsen i livet mitt var å operere i Trondheim. Anonymkode: e6d82...ad3 Hvem opererte du hos i Trondheim? Og hvorfor ble du ikke fornøyd? Har tenkt å gjøre det her Anonymkode: 30cd9...692
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #18 Skrevet 10. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg opererte nesen i Gøteborg og endte også opp med internal valve collapse. Puster mye dårligere med nesen og har nedsatt luktesans. Mistenker det var delvis fordi min kirurg tok av gipsen en uke etter operasjonen og var ekstremt hardhendt med å klemme på en ny gips. Operasjonen var også veldig omfattende. Jeg har ikke turt å tenke på å ta ny operasjon enda pga det var omtrent traumatisk for meg å finne en til å ta operasjonen i utgangspunktet. Jeg følte meg aldri sikker på valget mitt og ble mer og mer desperat og redd. Anonymkode: 9c685...1e0 Husker du hva klinikken i gøteborg du var hos het? Jeg hadde forøvrig aldri turt å tatt operasjon i tyrkia om noe skulle gå galt, man kan dårlig språket, de kan dårlog engelsk og ting kan bli misforstått osv osv, men i sverige og danmark kunne jeg godt tatt operasjon. Anonymkode: ed2f2...8c0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #19 Skrevet 10. juni 2019 Et annet spørsmål, til dere som ikke bor i en av de store byene som tilbyr neseoperasjoner men må ta både tbane og tog for å komme seg hjem igjen og tilbake, syns dere ikke det er flaut å sitte der på toget med gips og tamponger opp i nesa? Anonymkode: ed2f2...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #20 Skrevet 10. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et annet spørsmål, til dere som ikke bor i en av de store byene som tilbyr neseoperasjoner men må ta både tbane og tog for å komme seg hjem igjen og tilbake, syns dere ikke det er flaut å sitte der på toget med gips og tamponger opp i nesa? Anonymkode: ed2f2...8c0 Hva har dette med tråden å gjøre? Er vel ingen som tar bane eller toget hjem rett etter operasjon, da blir man enten hentet i bil av noen nære eller av taxi Bor man utenbys er det vanlig å overnatte på hotell. Anonymkode: d3356...6c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå