Gå til innhold

Vi er det siste huset i gata som har farge, kan vi male hvitt også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er alle hus hvite i mange forskjellige nyanser, lysegrå i flere forskjellige nyanser, et mørkebrunt og et mørkegrønt. Og så vi da, som har knallgult. Jeg har så lyst til å male det hvitt, men føler nesten at vi er eneste fargeklatten her, og at det blir trist og for nøytralt rundt her da? Ville dere tenkt på det? 

Anonymkode: 97aec...a08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behold fargen!!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange farger.. blått..svart..rødt.. nå er alle hus en versjon av grå. Kjempetrist. Vi begynte.. så fulgte alle etter. 

Anonymkode: cb7df...b4a

• Liker 8
Skrevet

Hvitt, grått = grøss. Kjedelig og upersonlig. 

Føler de som går for slike fargen mest gjør det fordi de ikke vet hvilke farge de vil ha, så derfor går de for noe nøytralt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Velg den fargen du ønsker !!

Anonymkode: bf874...042

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker hvite hus, og liker når mange er make, så ja, det synes jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen hus passer med sterke farger, andre ikke. Synes også at det har litt å si hvor man bor. Vil du male huset ditt hvitt, så kjør på. Gult er forresten en grusom farge, så skjønner at du vil bytte, selv om det er til ''kjedelig'' hvitt.

Anonymkode: dc836...c0b

• Liker 1
Skrevet

Du kommer til og med å begynne å angre før huset er helt malt om.. Synes gule hus er søte, glade hus.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Gent82 skrev:

Du kommer til og med å begynne å angre før huset er helt malt om.. Synes gule hus er søte, glade hus.

Søren, det er sant 😛 Jeg blir alltid glad av å se det gule huset vårt når jeg kjører innover her blant alle de andre nøyrale. Vi ligger mot skog, så har tett, mørkegrønt "teppe" bak hele huset. 

Jeg ønsket egentlig å male det rødt, men er nedstemt av alle her i huset. De to andre som har noe de skulle sagt sier grått, til nød hvitt, og jeg vet at grått vil jeg ihvertfall ikke ha. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, exictence skrev:

Jeg liker hvite hus, og liker når mange er make, så ja, det synes jeg.

Det er et relativt lite hus på ett plan, så jeg ser for meg at hvitt hadde blitt veldig fint. Har grått tak, og har lyst på rødlig belegningsstein. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde malt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor et sted der det er gamle hvite trehus for det meste. Synes det er veldig pent, og hager og miljø fremtrer veldig tydelig når husene er like i farge. Et rolig og pent bakteppe for blomster og busker. Det er fargerikt og frodig her på sommeren, på grunn av roser og andre planter. Hver bolig har også sin personlighet på grunn av gjerde, port og hager. Og ulike farger på ytterdør. 

Det er en nabo som har rødt hus. Det forstyrrer ikke helheten, fordi det ligger i utkanten av området. Det er imidlertid en nabo som har gul garasje med brun garasjedør, og det passer dårlig inn. Ser helt malplassert ut. Håper den males! 

Anonymkode: 329c6...33d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig!

solbakken4.jpg?maxheight=720

Koselig! 😍

50-talls-huset-paa-Maihaugen-Lillehammer

Anonymkode: c4a8b...9f4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du Ts kan jo fotografere huset ditt (fra flere kanter) fra avstand slik at hus i området blir med på bildet. Deretter bytter du farge på huset i photoshop (og prøver deg frem med forskjellige farger), og ser hva som tar seg best ut/hva du liker best :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er alle hus hvite i mange forskjellige nyanser, lysegrå i flere forskjellige nyanser, et mørkebrunt og et mørkegrønt. Og så vi da, som har knallgult. Jeg har så lyst til å male det hvitt, men føler nesten at vi er eneste fargeklatten her, og at det blir trist og for nøytralt rundt her da? Ville dere tenkt på det? 

Om noen år er grått helt "ut" kanskje, og dere vil kanskje være de eneste med grått hus i nabolaget...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

selvsagt kan du male det hvitt. Naboene kommer sikkert til å synes det er helt greit. Og skulle de mot formodning savne den gule fargeklatten i gata, kan de heller male sitt eget hus gult.

Anonymkode: c3c8f...069

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et relativt lite hus på ett plan, så jeg ser for meg at hvitt hadde blitt veldig fint. Har grått tak, og har lyst på rødlig belegningsstein. 

Så flott

Skrevet

Jeg ville ikke malt huset hvitt eller grått. Behold gulfargen eller mal det rødt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...