Gå til innhold

Sexting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Dette er helt ukjent for meg. Er det ok å drive med for dere som er i forhold der dere gjør dette? Hvordan fungerer det og har dere noen tips om hva og hvordan man skriver? 😅

Anonymkode: d5d38...202

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gjør det om du ikke er kåt mens du gjør det. Det vil bare høres rart ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Alterego666 skrev:

For oss som er i avstandsforhold er sexting og nudes en del av rutinen.

Snakket med kjæresten om det i morges. Han er ukomfortabel med å sende bilder av seg selv, og virker ikke til å ha det i seg. Når jeg prøver, får jeg enten ikke noe svar på meldingen eller et "stopp" svar som "jeg gleder meg også", når jeg har skrevet om ting jeg gleder meg til å gjøre med han... Og sender jeg bilder får jeg tilbake en kommentar på at jeg er fin... 😕

JEG BEGYNNER Å bli seksuelt FRUSTRERT i forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket med kjæresten om det i morges. Han er ukomfortabel med å sende bilder av seg selv, og virker ikke til å ha det i seg. Når jeg prøver, får jeg enten ikke noe svar på meldingen eller et "stopp" svar som "jeg gleder meg også", når jeg har skrevet om ting jeg gleder meg til å gjøre med han... Og sender jeg bilder får jeg tilbake en kommentar på at jeg er fin... 😕

Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere god sex? Snakker dere om sex når dere er sammen?

Anonymkode: 719e3...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere god sex? Snakker dere om sex når dere er sammen?

Omtrent ett år nå. Vi snakker om sex når vi er sammen, men ikke ellers. Men ja, vi har veldig god sex, jeg merker jeg savner det og han veldig i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Omtrent ett år nå. Vi snakker om sex når vi er sammen, men ikke ellers. Men ja, vi har veldig god sex, jeg merker jeg savner det og han veldig i hverdagen.

Ok. Har du prøvd å si at sexting er et behov du har og vært tydelig på at du ønsker/forventer at han bidrar mer? Å sende bilder kan ingen tvinges til, men å lire av seg opphissende meldinger er en treningssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Har du prøvd å si at sexting er et behov du har og vært tydelig på at du ønsker/forventer at han bidrar mer? Å sende bilder kan ingen tvinges til, men å lire av seg opphissende meldinger er en treningssak.

Litt usikker på hvor troverdig det vil bli....

Anonymkode: f4e48...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel ingenting man avtaler at man skal gjøre.. Det bare blir slik. 

Anonymkode: 977d8...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt hvorfor han er ukomfortabel? Er han ukomfortabel med å vise kroppen, eller er han redd for at bildene blir spredt.

Kanskje er han taktil, han tenner kun når dere er sammen og han føler kroppen din.

Skjønner frustrasjonen, men husk at de fleste er i bevegelse seksuelt hele livet, og man utvikler seg mest sammen. Du får fortsette å friste ham med bilder og tekst.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det temaet er kjempeteit når det blir tvang og plikt "fordi alle andre gjør det". Nei, alle andre gjør ikke det heller. Mange mennesker liker det ikke. Respekter dette istedenfor å mase og få viljen deres igjennom. For en del mennesker gir det absolutt ingenting og det blir bare veldig ubrukelig setting. 

Anonymkode: 43112...7a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Føler meg veldig ensom og alene nå, finnes det en plass på nettet der man finner sextere?

Jeg sender ikke dickpics, kun deling av erfaring og fantasier!😘

Anonymkode: a485a...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til å presse det på én som ikke er komfortabel med det. 

Her er sexting en del av hverdagen selv etter åtte år som samboere. Det går stort sett noen meldinger begge veier i løpet av dagen og noen ganger blir det mange meldinger. Det er en del av sexlivet, vi bygger opp spenning til det som skjer når vi er sammen. Men det kommer veldig naturlig for begge to og vi har holdt på helt fra starten av.

Anonymkode: bec44...93c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er skeptisk til å presse det på én som ikke er komfortabel med det. 

Jeg er også det, man vet jo aldri hvem som tåler det med nye mennesker. Men man skal ikke undervurdere sexting i parforhold, det kan mange ganger gi boost i sexlivet...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes at sexting er en fin måte å holde flørten igang i hverdagen. De å kunne vite eller se at partneren er kåt og tenker på sex i løpet av dagen er for meg pirrende og holder gnisten vedlike. Liker godt at min partner kan sende dirty meldinger og bilder i løpet av dagen. Både med og uten klær 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alterego666
På 14.8.2019 den 11.22, AnonymBruker skrev:

Føler meg veldig ensom og alene nå, finnes det en plass på nettet der man finner sextere?

Jeg sender ikke dickpics, kun deling av erfaring og fantasier!😘

Hvorfor sender du ikke pics? Jeg både sender og mottar. (Bare når jeg vet at det er ønsket, selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...