AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Hørt mye bra.Men hva velger jeg?Ønsker lett og naturlig dekk Anonymkode: c4c77...932
Nightcrawler00 Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Har bare prøvd cc-kremen. Vet ikke hvor lett dekk du ønsker, men for meg ble denne så lett at jeg ikke så forskjell før og etter. Nå skal den vel egentlig bare redusere urenheter og gi glød, men jeg synes ikke den gjorde det heller, jeg.
Yuumi Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Enig med hun over meg. Den så fin ut i butikken. Men når jeg tar den på nå så kunne jeg like gjerne ikke hatt den på. Også er den dyr 😱
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Jeg har testet begge, og av de to foretrekker jeg definitiv bb kremen. Følte den ga mer dekk på en naturlig måte. Anonymkode: cec61...cf4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Jeg bruker bb kremen. Den dekker veldig lite, men den jevner ut huden og fjerner litt rosa partier. Hvis jeg har noe som må skjules bruker jeg consealer akkurat der. Jeg liker den, fordi jeg nettopp er ute etter noe som jevner ut litt uten å dekke så mye. Det ser veldig naturlig ut, bare litt bedre. Den er dyr, men den er veldig drøy i bruk. En kvart ert er nok. Anonymkode: 2d5f2...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå