AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Har boet 16 år her og været ven med utleier i 15 år, men fik nok av ham og alt hans negative pis! Han kom når han var fuld og snakket om det samme hvergang, om hvordan alle var imot ham,hans barn ville bare ha hans penge,mennesker omkring ham bare sladdert og lygte om ham, alle er hans fjender og så fik jeg nok,sage min mening. Nu gør han mye rart, som i vinter skruet han hele tiden op varmen på fult i gangen,skriger fra hans dør alt muligt og når jeg konfrontere ham, vil han ikke snakke med meg. Ringer når han er fuld og vil inn i leiglighet og mål alt muligt opp og jeg siger vi kan avtale en dag, men det vil han ikke, vi tar det på sparken. Han hilser ikke, bare rister på hovedet og ter sig som en lille 13 åring. Banket på og ville snakke med ham, kunne se ham i stuen og han bare ignorete meg. Så ringte han litt efter og sage at han skulle kontakte politiet og få en voldsalarm. Efter vi blev uvenner, har folk fortalt at hans gamle kjærste, måtte ha en voldsalarm og mange andre ting, som virker helt galskap. Tror han prøver psykisk terror og vil finde den ting som han kan kaste meg ut på. Jeg er en stor mann og en konfrontation vil jeg ikke ha, for jeg vil ikke skade nogen! Men hva gør jeg nu? Anonymkode: fe33c...929
Gjest Dansken Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Flytter? Anonymkode: feaf6...32a Nei!
Gjest Dansken Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, frankie85 skrev: Virker som han fortsatt liker dere da Forklar
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 2 minutter siden, Dansken skrev: Nei! Hvorfor vil du bo hos en slik utleier? Anonymkode: 91870...ed7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 Hvorfor flytter du ikke? Dere har vel inngått evig troskap? Anonymkode: 8a196...7fe
Gjest Dansken Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du bo hos en slik utleier? Anonymkode: 91870...ed7 Har jo boet her lenge og jeg vi har kun kranglet 2 gange. Da han ville tape sin gamle,blinde katt i en eske og skyde den i skogen og så dette. Han har ingen venner eller familie som han snakker med mer og jeg var den sidste som holdt ham ut.
Gjest Dansken Skrevet 10. mai 2019 #9 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter du ikke? Dere har vel inngått evig troskap? Anonymkode: 8a196...7fe Nei. men hvorfor akseptere han ikke bare at jeg ikke vil være ven med ham mer, men kun leier!
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #11 Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, Dansken skrev: Nei. men hvorfor akseptere han ikke bare at jeg ikke vil være ven med ham mer, men kun leier! Det er ingen forklaring på hvorfor du ikke flytter. Det er jo bare svada svar du kommer med. Anonymkode: 8a196...7fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå