AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Hvor stor vekt legger bv på rapport fra en tilsynsfører på hjemmebesøk? Veier det mye inn eller lite? Anonymkode: 96c0c...b3d
Belima Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Tilsynsfører har som jobb å følge opp at familiene de er hos, følger opp de "krav" BV har satt. Det har mye å si for familiene at "ting" er på stell da de kommer. Alt blir rapportert til BV og det de sier blir viktig for familiens fremtid.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, Belima said: Tilsynsfører har som jobb å følge opp at familiene de er hos, følger opp de "krav" BV har satt. Det har mye å si for familiene at "ting" er på stell da de kommer. Alt blir rapportert til BV og det de sier blir viktig for familiens fremtid. Ja har fått veldig god tilbakemelding og null bekymring men vet ikke hvor «viktig» det er for bv Anonymkode: 96c0c...b3d
Belima Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Så bra for deg at du får god tilbakemelding. Som du kanskje kan tenke deg, så er det svært viktig for BV at tilsynsfører gir positive tilbakemeldinger når de kan. De er jo BV høyre hånd og skal ta stilling til om familien følger vedtatte regler. Gjør familien det de har fått beskjed om, så har ingen noe å bekymre seg over. Så heldig du er som får hjelpen du trenger.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 Høres ut som om du har tatt tak i de tingene som BV var bekymret for! 😊 En rapport fra tilsynsfører e.l. betyr mye for BV, det er dagens situasjon de går ut ifra og hvis alt tilsier at ting går bra så går de ut i fra det. Anonymkode: 845cb...565 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Høres ut som om du har tatt tak i de tingene som BV var bekymret for! 😊 En rapport fra tilsynsfører e.l. betyr mye for BV, det er dagens situasjon de går ut ifra og hvis alt tilsier at ting går bra så går de ut i fra det. Anonymkode: 845cb...565 Oki takk for svar Anonymkode: 96c0c...b3d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 Tilsynsføreren har mye å si. Hos meg var det den første personen jeg knyttet meg til i livet. Tilsynsføreren kan også fremme omsorgsovertakelse, men også gi positive tilbakemeldinger til barnevernet. De ser mye og er veldig relevante i oppfølgingen videre. De ser ting i praksis og ser behov som måtte være der. Anonymkode: 28e91...50f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tilsynsføreren har mye å si. Hos meg var det den første personen jeg knyttet meg til i livet. Tilsynsføreren kan også fremme omsorgsovertakelse, men også gi positive tilbakemeldinger til barnevernet. De ser mye og er veldig relevante i oppfølgingen videre. De ser ting i praksis og ser behov som måtte være der. Anonymkode: 28e91...50f Liker veldig godt min tilsynsfører og kommer nok til å «savne besøkene» da jeg er faktisk er en alenemor og får heller ikke ofte besøk, synes hun er så utrolig grei. Hun håper på å bli fort ferdig med saken. Og har ingentkng bekymringsverdig å melde... synes det e veldig positivt Anonymkode: 96c0c...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå