Caktus Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 (endret) Hei, jeg er 164 cm høy og veier for øyeblikket 70.3 kg. Jeg veide meg for 2 uker siden og da sto det "68.8 kg" på vekta. Jeg har aner ikke hvorfor jeg har gått opp i vekt, siden jeg skulle egentlig ha gått ned i vekt basert på kaloriinntaket mitt. Jeg begynte å trene for ca 2 uker siden, som da er å sykle rundt 5-7 km hver dag og har egentlig har gått ganske bra. Jeg har kanskje gått 2-3 dager uten noen sykling da, men det er fordi jeg går på ridning en dag i uka - og rekker derfor ikke å sykle. Er det muskler jeg kan ha lagt på meg, eller har jeg bare vært sløv når det gjelder kaloritellinga? Noen som har opplevd det samme?🙂 Endret 10. mai 2019 av Caktus
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Det er normalt at vekten varierer fra dag til dag, spesielt om man er jente. Når du veier deg på dagen har også veldig mye å si. Det tar lengre tid å legge på seg muskler, men mulig kroppen din holder på litt mer vann. Anonymkode: 1f189...74f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå