Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva syns dere om å kjøpe klær fra foreksempel bruktbutikker og lignende?

selv har jeg aldri vert i brukt butikk, men har funnet mye pent til en billig penge på foreksempel qxl.

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Synes det er helt greit jeg, har litt stæsj fra UFF. Sko, belter, skjørt o.l.

Skrevet

Over halvparten av klesskapsinnholdet mitt kommer fra loppemarkeder og denslags. Det er billig å kjøpe, utrolig morsomt å gå på loppemarkeder, og jeg er elendig til å følge moter uansett.

Selvfølgelig kommer man over utrolig mye dårlig, men man kan gjøre "kupp" også. Var på loppemarked i Oslo med familien på lørdag, og kjøpte 5 jeans (hvorav 2 Diesel, en Fornarina og en Levi's, alle minimalt brukt) og to gensere for 40 kr tilsammen..

Skrevet

Synes det er helt greit jeg. Jeg drar på loppemarkeder og brukt butikker innimellom men finner aldri noe bra. Det er gøy å kikke rundt da.

Skrevet
Over halvparten av klesskapsinnholdet mitt kommer fra loppemarkeder og denslags. Det er billig å kjøpe, utrolig morsomt å gå på loppemarkeder, og jeg er elendig til å følge moter uansett.

Selvfølgelig kommer man over utrolig mye dårlig, men man kan gjøre "kupp" også. Var på loppemarked i Oslo med familien på lørdag, og kjøpte 5 jeans (hvorav 2 Diesel, en Fornarina og en Levi's, alle minimalt brukt) og to gensere for 40 kr tilsammen..

Ja temmelig mye fæle klær som florere på loppemarkeder og lignende :ler: ..men jeg syns det er kjempegøy å gå på slike plasser, en kan faktisk gjøre gode kjøp. Fant faktisk også brae brukte bukser, på fretex faktisk en lee og en fornarina:)..100kr tilsammen..da var jeg fornøyd da :P. Syns ikke det gjør noe å kjøpe brukte klær jeg, de er jo rene liksom fordi om d e brukt, er ikke noe annerledes å kjøpe pent brukte klær enn å kjøpe et nytt plagg som kanskje hundre stykker har prøvd på seg :roll:

Skrevet

syns det er helt freti jeg;) kan jo handle skikkellige kupp;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det er helt greit, jeg. Kjempemye stilig å finne. :-)

Skrevet

Jeg kan godt bruke brukte klær, men foretrekker arve metoden da. Så vet jeg hvem som ahr brukt klærne før meg.. Kanskje jeg er litt rar :sjenert:

Skrevet

Liker å handle på Fretex og loppemarked. Gjorde det mer før da jeg hadde dårligere råd og ikke hadde like stort behov for å se corp up. Nå er det mer for å handle kostymer til en hobby, men det hender at noen ting får plass i klesskapet også. :)

Catzy

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å finne noe fint på loppemarked og bruktbutikker!

Har kjøpt noen saueskinns-jakker på loppemarked som jeg er utrolig fornøyd med. Også kjøpte jeg en topp på Fretex på Gol (utrolig fin Fretex!!) som jeg liker kjempegodt.

Gjest Cerise
Skrevet

Syns dette er helt greit, gøy om man finner noe stillig ingen andre har :) Noen som har vært på Fretex her i Bergen? Har faktisk ikke vært her og kikket, enda jeg har bodd her noen år nå. Andre secondhandbutikker i Bergen som anbefales? *vil på skattejakt ;)*

Skrevet
Jeg kan godt bruke brukte klær' date=' men foretrekker arve metoden da. Så vet jeg hvem som ahr brukt klærne før meg.. Kanskje jeg er litt rar :sjenert:[/quote']

Nei du er ikke rar:)..skjønner hva du mener, mange som tenker slik. Er faktisk litt enig også, men når jeg finner slik som de buksene som såg nesten ubrukt ut å så billig, da glemmer jeg fort at de er brukt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...