Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor mye man må betale i skatter/avgifter for hotell i New York? Jeg bestilte hotell via agoda og prisen kom på 13800k + at de oppga at jeg må betale 1500kr i avgifter på hotellet. På hotels.com og andre nettsider så tar de 16800kr for hotellet + oppgir at det blir 1500kr ekstra å betale på hotellet. 

Skal jeg forholde meg til at jeg må betale 1500kr på hotellet og ikke mer, eller blir det dyrere enn hva som er blitt oppgitt? 

Anonymkode: 8935d...c78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare nysgjerrig siden jeg selv la inn en tråd om hotell i NY: Hvilket hotell har du valgt?

Ser på tripadvisor at mange klager på at det kommer avgifter i tillegg når man betaler på hotellet..

Anonymkode: 19a72...b80

AnonymBruker
Skrevet

Luma hotel

Anonymkode: 98531...273

Skrevet

Du har to typer avgifter på hoteller i USA. Skatter (tilsvarende mva i Norge). De skal være inkludert i den totalprisen man får opp men vil nornalt være spesifisert. Betaler du på forhånd skal de også være inkludert. 

En annen "tulleavgift" som mange hoteller i USA har begynt med er en såkalt "resort fee". Det er en avgift du alltid betaler på hotellet som dekker litt ulike tjenester som gratis telefonsamtaler, gratis wifi, håndklær ved bassenget eller lignende. Du kan ikke velge bort disse tjenestene så egentlig en skjult prisøkning. Vet at Hotels.com alltid viser denne avgiften tydelig når du booker vet ikke hva andre søkemotorer gjør. 

Var en uting man begynte med i Las Vegas for noen år siden men som nå er normalt i Miami, Orlando og fler og fler storbyer.

AnonymBruker
Skrevet

Var i New York i påsken. Bestilte - og betalte - hotell via agoda. Kom ikke noe ekstraregning ved utsjekk. 

Anonymkode: 180ab...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...