Gå til innhold

Alicante eller malaga med små barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alicante eller malaga med barn på 2 år? Noen erfaringer?😄

Anonymkode: c12a3...d1f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I den alderen så spiller det egentlig ingen rolle , så lenge det finnes basseng og strand tilgjengelig så er barn på 2 år i himmelen uansett.  

Alecante området har mange forskjellige fine byer, fornøyelsesparker i kjøreavstand osv hvis dere skal leie bil

Anonymkode: 1ef2e...77a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil svare Alicante siden jeg er så glad i området selv, men sannheten er jo som første ab sier: gi ungen en strand og et basseng, everybody happy! :ler: Men liker som sagt Valenciaområdet godt, mye å se, fine strender, flere fine parker/aktiviteter for familier etc.

Anonymkode: d21e1...f74

• Liker 1
Skrevet

Vi pleier å være i torrevieja. Knall fint for små barn. Våre er 1.5 og 4

AnonymBruker
Skrevet
På 10.5.2019 den 19.28, Minlillelykke skrev:

Vi pleier å være i torrevieja. Knall fint for små barn. Våre er 1.5 og 4

Kan du anbefale noe? Jeg skal dit én uke i sommer med sønnen min på 8 år. Trolig leier vi bil.

Anonymkode: a95a3...61a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du anbefale noe? Jeg skal dit én uke i sommer med sønnen min på 8 år. Trolig leier vi bil.

Når vi bare har vært en uke har bading og is stått i fokus. Men l zenia senteret har noen fine vann fontener som ungene kan løpe i, og tivoli rett over. Når skal vi være i 14 dager og da blir det nok både strand, dyrepark og parkvandringer. Foreldrene mine er det oftere og lengre enn hva vi har vært og skryter av de offentlige parkene. Ellers anbefaler jeg picolino på puntaprima av restauranter. God mat til billig penge. Ligger på senter sammen med jysk og mc donalds

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Minlillelykke skrev:

Når vi bare har vært en uke har bading og is stått i fokus. Men l zenia senteret har noen fine vann fontener som ungene kan løpe i, og tivoli rett over. Når skal vi være i 14 dager og da blir det nok både strand, dyrepark og parkvandringer. Foreldrene mine er det oftere og lengre enn hva vi har vært og skryter av de offentlige parkene. Ellers anbefaler jeg picolino på puntaprima av restauranter. God mat til billig penge. Ligger på senter sammen med jysk og mc donalds

Takk 👍

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært i begge områdene. Det er fint overalt. Malaga-området var praktisk med tanke på at man kan komme seg rundt, til f.eks. Gibraltar, Ronda, osv, hvis dere vil kjøre litt bil og se dere rundt. Men det er også fine steder å se rundt Alicante.

Jeg ville kanskje latt pris og feriebolig bestemme. Hvis dere finner en knallfin feriebolig nært stranda ett eller annet sted, spiller det liten rolle hvilken av de to flyplassene dere flyr til.

Anonymkode: 35d3f...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...