Gå til innhold

Kjolelengde og kraftige legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er altså "velsignet" med kraftige legger/låra rett i skoa bein... Hvilken kjolelengde er da mest flatterende? Tenker ikke på lange kjoler, men sånne som stopper over/under kneet eller midt på leggen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktige er at de ikke stopper midt på leggen hvor den er bredest. Over eller rett rundt kneet vil fungere best.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor kraftige legger du har så er de "smalere" noen plasser å der kan lengden stoppe. Som regel under kneet og litt under midten på leggen.  Bare å se etter på benet.

Anonymkode: 03576...7ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er du i godt selskap, jeg er også velsignet med kraftige legger. Støvletter som når til knærne kan jeg hare glemme. Uansett, jeg er veldig glad i kjoler og jeg går bare i kjoler som når meg til midt på kneet (ikke under, da forsvinner ofte det smaleste øvers på leggen) eller lange kjoler. Men velg de kjolene du liker best på deg selv og blås i hva andre eventuelt skulle mene om leggene dine:)

Anonymkode: df33b...dbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem. Kraftige legger og knær. Det ser ekstra rart ut på meg da jeg er ganske slank ellers. Men det gikk opp for meg at selv om jeg har komplekser selv har jeg aldri sett på andres legger og tenkt jøss hun hadde kraftige legger. Så nå hiver jeg kompleksene på båten. Kjoler med A form får fokuset vekk fra leggene. Altså kjoler som går utover fra liv/lår. Har du områder på kroppen du er fornøyd med? Fremhev dem for å få fokuset vekk fra bena. Jeg har smalt liv så bruker kjoler som fremhever det. 

Anonymkode: 26355...65a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...