Gå til innhold

Sugardaddy opplegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har testet dette ut? Hvordan fungerer det?

Vil kun høre fra folk som har erfaring på den en eller andre måten.

Anonymkode: 68dff...0f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sugardaddy er et annet ord for horekunde.

Nei, dette er et åpent forum; du kan ikke velge hvem som skal svare deg.

Anonymkode: 9d7b0...43a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sugardaddy er kort og godt "lovlig prostitusjon"....

Har du null selvrespekt, så er det bare å kjøre på!

(Lykke til når fremtidig kjæreste finner det ut...)

Anonymkode: c6c0b...78f

Skrevet

Det fungerer vel sånn at en SD holder en SB med en leilighet og lommepenger og at han kan komme innom å tømme seg med jevne mellomrom.

AnonymBruker
Skrevet

Gå på Sugardaters

Du er garantert å få noen daddys om du ikke er redd for å møte dem

Anonymkode: fad2b...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel bare en annen måte å si at noen store unge pupper blir våt i trusa av feite lommebøker ... og at noen feite lommebøker blir kåte av store unge pupper..

Anonymkode: dc395...bba

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testet det, bare fordi det var spennende, ikke fordi jeg trengte pengene, og det er jeg egentlig glad for. Det er jo kjøp av sex det dreier seg om, men for menn som vil opprettholde løgnen om at det ikke er det, og derfor er det en del sosiale koder hvor man går rundt grøten, og de betaler mer enn ved vanlig prostitusjon, fordi man spiller med og gir "the girlfriend experience". 

Men på disse nettstedene kryr det av idioter, på mannesiden er det mange som tror at de kan få en helaften mot å spandere en pizza og en pils, liksom, og det er utrolig mye pruting. Så er det mye fake runkeprofiler, menn som bare vil snakke dirty og lure deg til å sende bilder, møte opp på tilfeldige adresser osv. Også møter man jo en hel del sosiale tilfeller eller veldig naive menn, som man nesten får vondt av. Man bruker utrolig mye tid på å luke ut de som er bra, så selv om det virker som lettjente penger er det mye jobb. Hadde noen spenstige opplevelser, og det var artig og prøve det, men endte opp med å slette profilen min fordi jeg gikk lei. 

I følge en del av mannfolka jeg traff er det på damesiden mange jenter i studentalder som er pene å se på men har lite annet å by på, og som feks finansierer dop og shoppedilla, og selger seg på billigsalg. Så man får innblikk i et ganske stygt marked, og det egner seg nok best for de som har litt is i magen og et kynisk syn på tilværelsen. 

Anonymkode: 7c95b...002

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...