*bompi* Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Skal snart gå til innkjøp av en ny parfyme, helst en frisk/romantisk sommerparfyme(har bare igjen en liten skvett på alle mine gamle parfymer som jeg må tømme først ) Noen tips? Har tenkt litt på Clinique Simply eller Happy.
Dru Skrevet 25. april 2005 #2 Skrevet 25. april 2005 Jeg er veldig glad i Salvador Dalis parfymer. Daliflor er favoritten. Hvis du liker det litt søtere, så er Dalistyle den beste.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2005 #3 Skrevet 25. april 2005 Kanskje du vil like den nye sommerparfymen til Escada, Rockin' Rio? Søt og fruktig.
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #5 Skrevet 25. april 2005 Har tenkt litt på Clinique Simply eller Happy. Clinique Simply er min favoritt akkurat nå. Lukter forfriskende regnskur på en varm sommerdag Men du må nesten prøve selv, for på venninnen min lukter den lakris.
Gjest Cerise Skrevet 25. april 2005 #6 Skrevet 25. april 2005 Kanskje du vil like den nye sommerparfymen til Escada, Rockin' Rio? Søt og fruktig. Henger meg på denne, dette er min nye yndlingsparfyme! Kjempegod!
Smilla78 Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Jeg har kjøpt den nye sommerduften til issey miakey, den er helt nyyyydelig. Den er uten alkohol også noe som er fint om sommeren.
lillesky Skrevet 29. april 2005 #8 Skrevet 29. april 2005 Britney Spears sin nye duft "Curious" er kjempegod! Den har jeg kjøpt.
Felicia Skrevet 29. april 2005 #9 Skrevet 29. april 2005 DKNY har en ny parfyme som er helt fantastisk god! Dufter deilig av syrlige grønne epler. Husker ikke hva den heter, men ikke vanskelig å finne tenker jeg. Flakongen er formet som et eple - og den markedsføres ganske tungt i parfymeriene nå.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2005 #10 Skrevet 30. april 2005 Kanskje du vil like den nye sommerparfymen til Escada' date=' Rockin' Rio? Søt og fruktig.[/quote'] Har den, og er kjempefornøyd. Veldig sommerlig duft. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2005 #11 Skrevet 30. april 2005 Donna av Sergio Tacshini. Den er lett og sommerlig og lukter nydelig
*bompi* Skrevet 30. april 2005 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2005 Nå har jeg bestillt 5 escada miniparfymer fra ebay: rockin rio, sexy grafitti, ibiza hippie, tropical punch og island kiss. Hadde sexy graffiti som dusjsåpe en gang og mener å huske den var god, regner med de andre også for det meste er friske/søte sommerparfymer, rockin rio er ihvertfall veldig fruktig. Noen som har disse parfymene? I tillegg kommer jeg nok til å kjøpe clinique simply.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. april 2005 #13 Skrevet 30. april 2005 Britney Spears sin nye duft "Curious" er kjempegod! Den har jeg kjøpt. Jepp. Har også kjøpt den
Gjest synseren Skrevet 30. april 2005 #14 Skrevet 30. april 2005 Samboeren min kjøpte nettopp ny parfyme til meg. Den heter Provocative og er fra Elisabeth Arden. Kjempegod, mild sommerduft!!! Liker også godt duften til Issey Miakey. Og Laura Biagotti, med parfymen Laura.
Lia Skrevet 2. mai 2005 #15 Skrevet 2. mai 2005 Miracle fra Lancôme Echo fra Davidoff All about Eve fra Joop
Lumiah Skrevet 2. mai 2005 #17 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har kjøpt meg JLo's duft Miami Glow, både parfymen & body lotionen. Perfekt sommerduft, spør du meg! :-)
Anglofil Skrevet 2. mai 2005 #18 Skrevet 2. mai 2005 Coolwater av Davidoff, bruker den året rundt, min favoritt Mvh Yvonne
Gjest gjesta Skrevet 3. mai 2005 #19 Skrevet 3. mai 2005 Problemet med å kjøpe sommerduftene til Escada er at de blir borte etter en sommer Så hvis man blir hekta så sliter man litt Min favoritt er forøvrig Escada Ibiza Hippie Heldigvis er den ennå og oppdrive, men tror jeg kan få en ny favoritt i Rockin' Rio
Gjest Cerise Skrevet 3. mai 2005 #20 Skrevet 3. mai 2005 Problemet med å kjøpe sommerduftene til Escada er at de blir borte etter en sommer Så hvis man blir hekta så sliter man litt Min favoritt er forøvrig Escada Ibiza Hippie Heldigvis er den ennå og oppdrive, men tror jeg kan få en ny favoritt i Rockin' Rio Akkurat dette har jeg også tenkt på--- *hektet på Rockin' rio* (å hamstre er vel heller ikke en anbefalelsesverdig løsning?? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå