Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En selger la inn en vare på finn der han skriver hbo en pris og at han vil bli kvitt det før helgen. Jeg skrev i går, torsdag, at jeg vil kjøpe det for prisen som står i annonsen og kan hente i dag, fredag. Svaret var"ja, fint det", og vi avtalte sted og tid, adressen skulle han sende i dag. Når jeg våkner i dag ligger det melding inne at han har fått nytt bud og viser meg at noen har budt over meg tidlig i morges. Han skrev i siste melding i går at mer info skulle komme i dag, og det er denne han henviser til når jeg protester i dag, men blir ikke dette helt feil? Han sa aldri ordrett at produktet var mitt, men når man avtaler henting og slikt er det da vel naturlig å anta at varen er min? Eller er det jeg som tenker helt feil? 

Anonymkode: b8443...a5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det mange useriøst selgere på finn

Anonymkode: b82bd...5aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er vel det. Er bare jeg som er så naiv at jeg tror de fleste tenker likt som meg... 

Anonymkode: b8443...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lov i forhold til reglene til Finn.

Fra Finn:

Ved annonser som selges under salgsformen «Auksjon» eller «bud ønskes» skal prisen på objektet representere den reelle minsteprisen som man kan kjøpe varen for. Prisene må derfor oppdateres jevnlig, minimum en gang i døgnet, slik at prisen er korrekt i henhold til siste bud.

Anonymkode: c8e06...853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...