AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Om det viser seg at ettåringen har fått vannkopper, så tenker jeg på hvordan vi skal fortsette med canoderm. Begynner det ikke å klø unødvendig over hele kroppen om vi smører? Hva har er deres erfaringer? Anonymkode: ef1db...a41
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Et godt tips er å prate med legen om det Anonymkode: 9a9e0...da1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Min erfaring: null tips å få hos leger. Det var et styr, vannkoppene skulle smøres med hvitvask for uttørring, resten av huden skulle liksom ha fuktighetskrem. Canoderm kunne vi ikke bruke, det svir i åpne sår. Vi droppa vel kremene mens det sto på, hadde veldig tett med vannkopper. Prikka litt med farens mellom koppene der det gikk an. Måtte ta en full runde med kortison etterpå. Anonymkode: 425fa...18e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 « farens» skulle være aderma. Anonymkode: 425fa...18e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring: null tips å få hos leger. Det var et styr, vannkoppene skulle smøres med hvitvask for uttørring, resten av huden skulle liksom ha fuktighetskrem. Canoderm kunne vi ikke bruke, det svir i åpne sår. Vi droppa vel kremene mens det sto på, hadde veldig tett med vannkopper. Prikka litt med farens mellom koppene der det gikk an. Måtte ta en full runde med kortison etterpå. Anonymkode: 425fa...18e Tusen takk for svar! Var noe sånt jeg regnet med! Godt å høre deres erfaring!:) ts Anonymkode: ef1db...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå