Gå til innhold

Når han er for stor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med samboeren min i 8 måneder og det er alltid den samme stillingen, meg på topp så jeg kan styre hvor mye han skal inn! Vi har prøvd misjonæren og doggy men det blir bare for vondt for meg, vi begge begynner å bli lei den samme stillingen hver gang. Noen som har tips til andre stillinger? Det har seg sånn at jeg er veldig trang og trenger litt tid på oppvarming og han er litt over gjennomsnittet.. 

Anonymkode: e9f4b...43b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På siden, enten forfra eller bakfra!

Anonymkode: de3b3...74a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi ligger i T stilling. Det fungerer bra.

Anonymkode: 10d5a...55b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ligger i T stilling. Det fungerer bra.

Hvordan fungerer den stillingen?

AnonymBruker
Skrevet

Legg deg på magen med benene samlet. La han sette seg over baken/lårene dine og penetrere deg bakfra. Da kan han oppleve det som at han får mer inn, men egentlig ikke gjør det fordi lår og rumpe er hva han kjenner på veien. Og du slipper å få alt for mye inn så det gjør vondt om du har litt ekstra av lår og rumpe.

Anonymkode: a12ba...530

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med eks med veldig stor:

- Alle stillinger fungerte bra hvis han var veldig tålmodig både på vei inn og 5-10 første minuttene av penetrering. Bare være inni meg eller kun rolige bevegelser, kommunisere så vi hele tiden visste hvor vi hadde hverandre. Noen ganger sykt intenst og tennende, andre ganger kjedelig og frustrerende.

- Generelt stillinger med samlede ben. Her er det bare å prøve seg frem. Problemet er at verken han eller jeg synes sånne stillinger var særlig sexy, men det er jo en smakssak.

Anonymkode: c7f70...f4c

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer den stillingen?

En ligger i en T. Da kan du styre avstand med bekkenet, lårene  og det faktum at du og partner lett kommer til din kropp sine erogene soner.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...