AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Hei Baby 6 mnd gammel. Ikke brukt shampoo /dusjsåpe/babyolje/krem siden han ble født. Har kun brukt vann. Skal begynne på babysvømming lurer på hvordan det blir med å vaske han kun med vann? Blir det rent nok? Må man bruke fuktighetskrem på kroppen etter svømming? Anonymkode: ddd42...bbb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Og jeg leser at de fleste tar med stellematte fra ikeaa. Den rekker jeg ikke å kjøpe til i dag. Hva annet kan jeg ta med? Anonymkode: ddd42...bbb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Ta med flere store myke håndkler. Om du trenger fuktighetskrem merker du på barnets hud, vi brukte det aldri. Brukte litt mild såpe da jeg følte kloren var sterk for sart hud, du kan jo se litt hva andre gjør? Anonymkode: 89208...a0c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Og slapp av! Det er litt hektisk og uvant første gang man skal gjennom garderoben med baby, men du får rutine etterhvert. Det kan hende baby blir sliten før timen er omme, vi gikk etter 20 min første gang og økte på. Noter deg bak øret om det er noe du manglet denne gang, fiks det i god tid til neste time. Håper det blir kjekt og dere koser dere 😊 Anonymkode: 89208...a0c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 Når vi begynte på babysvømming fikk vi beskjed av instruktøren om at vi ikke burde bruke såpe etter å ha badet i klorvann. Hverken baby eller oss voksne. Det hadde visstnok noe med hvordan huden reagerte i klor å gjøre, så å kun skylde med vann var det beste for huden. Anonymkode: fadac...84e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Fikk beskjed på babysvømmingen å ikke bruke såpe eller noen kremer rett etterbading Anonymkode: 2fde3...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå