Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde en SA for tre uker siden idag. Alt gikk "fint" og kroppen tømte alt selv. 

For et par dager siden startet jeg med litt stikking i eggstokkene og brystene, smerte i korsryggen og ved tørk etter dobesøk kommer det noen små brune/blanke slim"tråder/klumper". 

Er dette normalt etter en SA? Er det tegn på eggløsning eller mensen? 

Har PCOS og har ikke opplevd noen tegn til eggløsning tidligere, men menstruasjon har jeg hatt og dette er ikke det jeg opplever til vanlig. 

Håper noen kan hjelpe meg ❤🙏

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være EL du merker. Har du tatt EL tester?☺️ trist å høre om SAen, håper det går bra med deg.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, puffy123 skrev:

Kan være EL du merker. Har du tatt EL tester?☺️ trist å høre om SAen, håper det går bra med deg.

Takk😊❤ ja det går heldigvis bedre nå og ser positivt framover.  

Tok en test igår kveld og den var negativ. Stikkene i eggstokkene og brystene er borte idag, men de små slimklumpene er der fortsatt. 

Kan det være rester av SA? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok rester ja. Jeg hadde også noe lignende, rett før og samtidig med at mens kom tilbake. 

Anonymkode: 1333a...e4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en SA for 4 uker siden, og blør fortsatt klumper og slim. Jeg og følte at det meste kom første dagen, men så har det kommet mer i perioder.

Anonymkode: a81f9...57a

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok rester ja. Jeg hadde også noe lignende, rett før og samtidig med at mens kom tilbake. 

Anonymkode: 1333a...e4d

Har ikke hatt noen tegn til menstruasjon enda og det har gått noen dager med dette nå. Skal starte med Primolutt på torsdag for å sette igang mens før neste fryseforsøk. 

For nesten bare håpe på at jeg ikke får mens før det hvis ikle blir det stopp på fryseforsøket. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en SA for 4 uker siden, og blør fortsatt klumper og slim. Jeg og følte at det meste kom første dagen, men så har det kommet mer i perioder.

Anonymkode: a81f9...57a

Jeg blør ikke noe som helst. Får du klumpene med blod?

Ble "ferdig" med SA etter litt over en uke da det startet og kom ikke noe ut på nesten 2 uker men nå kommer disse små slimkladdene, men kun når jeg tørker meg. Og ikke alltid heller. 

Takk til begge for svar ❤

Skrevet

Du bør nok gå til en gynekolog istedet for å spørre etter svar her. Det kan være andre årsaker til din utflod enn andres.

Skrevet
2 timer siden, Tøytigern skrev:

Du bør nok gå til en gynekolog istedet for å spørre etter svar her. Det kan være andre årsaker til din utflod enn andres.

Selvsagt kan det være andre årsaker, Men det skader ikke å spørre andre som har hatt samme erfaringer. 

Gynekologtime får man ikke på flekken og da er det greit å ha andre å spørre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...