Gå til innhold

En rar fantasi

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Det finnes instutisjoner hvor du kan jobbe som frivillig. Eldrehjem for eksempel.  Just saying.

Han kan da ikke vaske naken der 😮

Anonymkode: 9013e...39b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, DEN NAKNE GARTNER said:

Det finnes instutisjoner hvor du kan jobbe som frivillig. Eldrehjem for eksempel.  Just saying.

Er det der du jobber som naken-gartner?

Anonymkode: e6b97...0be

• Liker 2
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ha en naken mann gående rundt og vaske hos meg. Men jeg er sub selv, så jeg passer nok ikke helt til din fantasi. Ikke har jeg venninner jeg ville spurt om å være her samtidig heller.

Syns ikke at fantasien din er rar i det hele tatt. Og veldig uskyldig. I min bok er alt ok så lenge begge/alle parter er voksne og villige. Å tenne på at andre ser på deg, er da rimelig vanlig. Så lenge de som ser liker det de ser, så tenner det meg og. Vaskingen klarer jeg meg uten.

Anonymkode: 07319...1c6

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Men du skriver anonymt. Hadde du lagt ut nick hadde jeg sendt en melding

Anonymkode: 6a017...ac5

Gjest Familytree
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver anonymt. Hadde du lagt ut nick hadde jeg sendt en melding

Anonymkode: 6a017...ac5

Du også skriver anonymt. Kanskje han vil kontakte først🤔

Skrevet

24 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Du også skriver anonymt. Kanskje han vil kontakte først🤔

🤔

Gjest Familytree
Skrevet
12 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

🤔

😂 "Kult"

Skrevet
9 minutter siden, Augustotejerina skrev:

😂 "Kult"

Hm? Jeg er godt kjent med mye merkeligere fetisjer enn dette, det her er jo bare søtt.

Gjest Familytree
Skrevet
48 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Hm? Jeg er godt kjent med mye merkeligere fetisjer enn dette, det her er jo bare søtt.

Samme, det er en søt fetisj hvis vi sammenligner den med BDSM, hardcore, og de fetisjene med knuter

AnonymBruker
Skrevet
På 9.5.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 30-årene som har en merkelig fantasi. Jeg regner med at mange av dere vil synes at den er veldig rar. Jeg drømmer om å være naken vaskehjelp for en eller flere jenter. Kanskje et kollektiv hvor det bor flere jenter sammen. 

Jeg tenker meg at det vil foregå slik: Jeg kommer på et fast tidspunkt hver annen uke. Jeg kler av meg i gangen og legger tøyet pent sammen mens en av jentene tar imot klærne og legger dem i en pose. Posen låses inn i et skap slik at jeg ikke kan nå dem før jeg er ferdig med jobben. 

Jeg betaler også 200 kroner til de av jentene som er hjemme mens jeg vasker. Pengene legges i en konvolutt som tas imot sammen med klærne mine. 

Jeg vasker i 2-3 timer til alt er rent og pent. Jentene slapper av og gjør som de vil. Kanskje sitter de med bena på bordet mens de koser seg med et glass rødvin. Kanskje noen kommer på besøk. En kjæreste eller venninner som vil se at det faktisk er sant at de har en naken vaskehjelp. Så avslutter jeg kvelden med å håndvaske jentenes undertøy og bruker strykejernet på det som skal strykes. Ikke noe sex. Ingen forventninger om gjenytelser. Jeg får klærne tilbake når jobben er gjort og vi ses igjen om 2 uker. Noen jenter her som ville tatt i bruk mine tjenester?

Jeg er passe godt trent og ser relativt bra ut selv om jeg ikke er noen alpha male. 

Anonymkode: d5b24...649

Jeg har en fantasi jeg også: jeg fantaserer at dette skjer hjemme hos meg..❤❤❤

Anonymkode: bfc25...453

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...