Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes selv at jeg flere rynker (spesielt rundt øynene) enn andre på min alder. Sammenligner meg selv blant annet med venninner, som jeg ser på nært hold. 

Men så kom jeg til å tenke på, jeg sover på magen, vil man få mere rynker av å sove på magen? Ansiktet blir jo gnidd og dratt ned i underlaget, sammenlignet om man ligger på ryggen med ansiktet ut i luften.

Hva tror dere?

Anonymkode: 5d0cb...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som ligger på siden og på magen for gnidd øynene oppi puta, dette lager mer rynker.  Det beste er å sove på ryggen.

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, det gidder jeg faktisk ikke bry meg om. Jeg sover best på magen, så rynkene får bare komme. 

Anonymkode: e5286...f84

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nemlig mere rynker på venstre side enn høyre, og jeg ligger nesen alltid på venstresiden. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nemlig mere rynker på venstre side enn høyre, og jeg ligger nesen alltid på venstresiden. 

TS

ok, men kan være bilkjøring også. Hvis solen skinner slik at den treffer siden din da selvfølgelig.

Anonymkode: 7f7de...d38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du du vil få mindre rynker dersom du sover dårligere? Neppe.

Anonymkode: a7c2b...b01

Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS

Jeg også, og har det samme som deg. Jeg er 39 år og tenker det ikke blir bedre med årene nei...plager meg ikke, jeg er bare litt ujevn. 

Endret av GjestSiden2006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...