AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 jeg kan se at veldig mange av de jeg følger, hver dag følger mange nye. Jeg opplever også at nye begynner å følge meg, men mange av disse forsvinner etter et par dager. Selv er min konto ganske død, men jeg skal faktisk være veldig intererssert i en person om jeg skal gidde å følge, eller det må være av høffelighetsgrunn. Men er det slik at man selv får følgere ved å følge mange nye hver dag, og så unfollower man et par dager etterpå? Anonymkode: 627fc...498
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Det er og har vært ganske trendy å følge/unfollowe for å få masse følgere. Dritteit spør du meg, så jeg følger rett og slett ikke folk tilbake med mindre jeg kjenner dem. Anonymkode: 61275...aa6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 De følger en hel haug med kontoer, for så å unfollowe etter et par dager. Flere av disse som de fulgte vil da ha fulgt dem tilbake, og de oppnår det de ønsker: flere følgere. Anonymkode: 43311...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå