AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Dere som har vært/er gravide med tvillinger❤️ Er det noen av dere som er blant de som ikke ble kvalm? Har bare hørt om de som ble ekstremt kvalmne. Er det noen av dere som ikke fikk superpositiv allerede dpo? Har bare hørt om de som tidlig fikk veldig positiv test🙈 plis svar😅jeg har sååååååå følelse på at jeg har tvillinger i magen. Har så opp låst mage og elstremt ømme bryster. (Sist jeg var gravid hDde jeg null symptomer og magen var veldig flat lenge) Skal på tidlig ul på mandag! Anonymkode: ffab9...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Allerede *9 -10 dpo* skulle det stå Anonymkode: ffab9...9ed
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Jeg var gravid med tvillinger (mistet den ene i uke 10), men jeg hadde ikke verken mer eller sterkere symptomer enn en annen graviditet (har vært gravid med bare én flere ganger). Fikk ikke tidligere eller sterkere positiv graviditetstest, så jeg hadde ingen indikasjoner på at det var to😳 Anonymkode: 36fab...143
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Jeg er 12+3 med tvillinger, har ikke vært kvalm en eneste gang, ingen plager annet enn ekstra trøtt på ettermiddag. Ikke vonde pupper heller hadde positiv test 9 dpo og hadde 294 i hcg 14 dpo 😊 ingen mage enda Anonymkode: d1341...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 Kvalmen min kom ca uke 5-6. Ellers kjentes svangerskapet likt ut i begynnelsen som da jeg gikk med 1. Er nå i uke 32 med tvillinger Anonymkode: 5257a...f75
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Spennende!!! Gleder meg helt villt til mandag! Skal oppdatere her om jeg har rett med magefølelsen min🤩🤰🏽 Ts Anonymkode: ffab9...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 Jeg var ikke kvalm. Testet ikke tidlig, men man skal jo ha mer hcg i kroppen, men det er fortsatt en grense på hvor tidlig man kan teste. Jeg hadde derimot mye menssmerter, stikkninger og kynnere, gjennom hele svangerskapet. Fikk beskjed av jm at det var fordi livmoren min vokste så fort. Anonymkode: a8658...71f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 På 10.5.2019 den 8.42, AnonymBruker skrev: Spennende!!! Gleder meg helt villt til mandag! Skal oppdatere her om jeg har rett med magefølelsen min🤩🤰🏽 Ts Anonymkode: ffab9...9ed Ja?:) Anonymkode: 81fb4...dba 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 Jeg hadde færre symptomer i starten med tvillinger enn det jeg hadde da jeg gikk gravid med en, så tror det varierer veldig. Anonymkode: 01d79...2d0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Hei allesammen! jeg var på ul igår og fikk se ETT bankende hjerte❤️ Uansett veldig takknemlig over å ha sett og hørt hjertet banke❤️ Ts Anonymkode: ffab9...9ed 5
Mariell1995 Skrevet 1. januar 2021 #13 Skrevet 1. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.5.2019 den 8.03): Jeg var gravid med tvillinger (mistet den ene i uke 10), men jeg hadde ikke verken mer eller sterkere symptomer enn en annen graviditet (har vært gravid med bare én flere ganger). Fikk ikke tidligere eller sterkere positiv graviditetstest, så jeg hadde ingen indikasjoner på at det var to😳 Anonymkode: 36fab...143 Hei! Så trist at du mistet den ene tvillingen :-/ Det er noen gjenlevende tvillinger som kan føle at «noe» mangler, selv om tvillingen ble mistet tidlig i svangerskapet. Det finnes blant annet norske og internasjonale grupper på Facebook for enslige tvillinger og foreldre, hvis det er noe som kan være aktuelt nå eller senere.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #14 Skrevet 1. januar 2021 Mariell1995 skrev (6 timer siden): Hei! Så trist at du mistet den ene tvillingen 😕Det er noen gjenlevende tvillinger som kan føle at «noe» mangler, selv om tvillingen ble mistet tidlig i svangerskapet. Det finnes blant annet norske og internasjonale grupper på Facebook for enslige tvillinger og foreldre, hvis det er noe som kan være aktuelt nå eller senere. Koselig at du kommenterer. Men du er 1 år sent ute 😅 spørs om de over er tilstede her enda Anonymkode: ad389...046
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå