Gå til innhold

Toåring vil ikke kose..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har en nydelig datter som fylte to for noen mnd siden. Vi er ferdig med å amme, men i likhet med den tid, er hun fortsatt ikke særlig glad i å kose. Hun sitter sjeldent og koser inntil meg, og sjeldent om kvelden at hun vil ligge inntil og slappe av. Ligge å slappe av for seg selv eller med meg, er ikke noe for henne. Jeg må selvsagt respektere det at hun ikke vil ha fysisk nærhet bestandig, men lurer jo på om det er normalt.. 

Hva kan grunnen være? Er det normalt? 

Anonymkode: 12445...e28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss har sånt gått litt i perioder. Vi har ei på 2,5 år som nå gjerne skal sitte på fanget døgnet rundt, men for bare et par mnd siden måtte vi oppsøke henne for å få kos. Sånn var/er det med storebror også. Vi stresser ikke med det og lar det gå naturlig. Så lenge vi er der når hun trenger det, så går det helt fint tenker jeg.

Anonymkode: 21d58...019

AnonymBruker
Skrevet

Min eldste ville aldri kose før vi fikk nytt barn. Da ble han plutselig kjempekosen og er det fortsatt, 2,5 år senere. Er vel noe med at når han først så at det er noen andre som vil kose med mamma, så ville han også. 

Anonymkode: cc229...f82

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Det kommer og går. Om som med alle andre individer er noen menneske mer kosete enn andre.

Endret av WhisperingWind

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...