AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Du kjøper ett klesplagg - Hun kjøper det samme Du reiser og opplever en ting - Hun reiser og opplever det samme Du bytter jobb - Hun prøver å søke samme jobb Du forteller at du liker å fiske i båt aleine for det er avkobling, og hun mener det samme.... Hun vil bokstavelig talt bare være akkurat deg! Du begynner med å ta det som ett komplement, men så blir det for mye... Og du finner ut at hun ikke mener alt hun sier... Hun gikk selvfølgelig en tur å fisket aleine for at det skulle se ut som hun også likte det. Men det var kun den ene gangen.... Helt unormalt eller har du opplevd det?.. Hva gjor du? Anonymkode: b83f0...8cc 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Ikke opplevd, men det høres ekkelt ut, hadde løpt.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 TS, du sier du er mest glad i sex med ukjente menn, uten prevensjon, helst flere samtidig, og +++++ Anonymkode: 0284f...404 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har opplevd det når jeg var yngre, av to venninner 😂 Jeg klippa av meg alt håret også gjorde de det samme, veldig festlig i grunn. Men når det stod på så var det grusomt irriterende. Har ikke så mange gode råd desverre. Kanskje prøve ut noe du vet hun hater? Anonymkode: 80716...6a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå