AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Dagens kjedelige samfunn! Vi skal løpe i hamsterhjulet og vi kommer oss ikke ut før vi nærmer oss dødsdato. Vi skal jobbe bort livet for lite penger. Det er faen meg bedre betalt å være kriminell, dersom man slipper unna da. Jeg er ikke kriminell selv, tror jeg ville blitt stresset av å aldri vite når noen kan spore meg opp. Men det er dessverre litt slik det fungerer. Kjedelig og ærlig arbeid holder deg i hamsterhjulet. Anonymkode: 5d13b...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Har du egentlig tenkt i gjennom dette? Aner ikke åssen kriminell du syns virker så bra betalt og som så gøy jobb, men de tigene jeg kommer på er seriøst drittarbeid. Være langer f.eks: sitte å prate skit med uinteressante dophuer hele dagen som aldri har vett til å gå hjem. Greit betalt, om man ikke bruker dop selv kanskje. Men hadde seriøst heller tatt kassejobb på Rema. Der kommer det i alle fall alle mulige mennesker og man har kollegaer man kan prate litt med. Eller være torpedo f.eks. Må sikkert trene hele tiden for å være sterk nok til å potensielt banke livskiten av dårlige betalere. Slitsomt! Jeg syns det virker alvorlig utmattende å være kriminell. I alle fall grasrot-kriminell. Kanskje det begynner å bli bedre om man svindler penger, eller hvitvasker og har "kontorjobb", men det er nok så mye jobb at man like gjerne kan ha vanlig lønnet arbeid.Anonymkode: b0c7d...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå