AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Del Skrevet 9. mai 2019 ...i en leilighet på 75 m2? Sentralvarme/varmtvann er inkludert i felleskostnadene, men jeg kan ikke huske å ha brukt såpass mye per måned i sammenlignbare leiligheter hvor man står for varme/varmtvann selv? Anonymkode: b8942...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Del Skrevet 9. mai 2019 Bruker kanskje 1100 i de kaldeste vintermånedene, bittelitt over noen ganger og jeg har 3 etg rekkehus. Fra april til oktober er min strømregning 600-800,- Så ja, dyrt. Anonymkode: 90741...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Del Skrevet 9. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Bruker kanskje 1100 i de kaldeste vintermånedene, bittelitt over noen ganger og jeg har 3 etg rekkehus. Fra april til oktober er min strømregning 600-800,- Anonymkode: 90741...906 Det var det jeg tenkte. Strøm til alt annet forbruk kommer også utenom... Anonymkode: b8942...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeniør1989 Skrevet 9. mai 2019 #4 Del Skrevet 9. mai 2019 Ja. Det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Del Skrevet 9. mai 2019 Sånn er det når det ikke har noe å si for prisen hvor mye man bruker. Det er sikkert noen som sløser noe vanvittig. Anonymkode: 148bf...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Del Skrevet 9. mai 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når det ikke har noe å si for prisen hvor mye man bruker. Det er sikkert noen som sløser noe vanvittig. Anonymkode: 148bf...c9e Kjempedilemma! "Det er jo så dyrt lel, da trenger jeg ikke å spare"...slik ser det ut når idioter bestemmer. Anonymkode: 62800...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Del Skrevet 10. mai 2019 Det er mye men har du mange andre ovner i tillegg til sentralfyringsovnen (sorry akkurat nå husker jeg ikke hva det heter). ? Anonymkode: ad14c...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Del Skrevet 10. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mye men har du mange andre ovner i tillegg til sentralfyringsovnen (sorry akkurat nå husker jeg ikke hva det heter). ? Anonymkode: ad14c...8c9 TS her. Dette er faktisk ikke min leilighet, men en leilighet jeg ser/så på. Er på boligjakt. Hadde nok måtte ha flere elektriske ovner her og der, f.eks. inne på soverom og kanskje også en på kjøkkenet. Anonymkode: b8942...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #9 Del Skrevet 11. mai 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Dette er faktisk ikke min leilighet, men en leilighet jeg ser/så på. Er på boligjakt. Hadde nok måtte ha flere elektriske ovner her og der, f.eks. inne på soverom og kanskje også en på kjøkkenet. Anonymkode: b8942...a7c Kan være at nåværende beboer forbruker uvanlig mye strøm. Bor på 70kvm og eneste varmekilde jeg bruker er radiator. Men så har jeg ingen dører mellom stue og kjøkken så hele leiligheten varmes fort opp. Har leiligheten naboer under og over er det et pluss, da får du mye varme gratis. Anonymkode: ad14c...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #10 Del Skrevet 11. mai 2019 Men står det 1100 kr for sentralvarme og varmtvann, eller er fellesutgiftene på 1100 kr som inkludererr sentralvarme/varmtvann? Stor forskjell på det nemlig. Anonymkode: 285f0...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå