AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 https://www.color4care.no/arbeidssandal/5154-mbt-kisumu-classic-dynamic-black-sandaler.html#/storrelse-40 Dere som har slike sandaler.. Hvordan er de å gå med? Er det slik at man må venne seg til å bruke de? Er det fort gjort å tryne fordi man ruller foten på en måte? Er så usikker på hvilke sko jeg burde gå for.. Sliter skikkelig med smerter under beina på jobb. Joggesko er ikke aktuelt, må være sandaler.. Jobber på sykehjem Anonymkode: d78d1...066
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jepp! Beste skoene jeg noen gang har hatt på jobb. Er på det 4. paret nå. Bruk de bare halve arbeidsdagen de første ukene. Veldig lett å "velte" i begynnelsen Anonymkode: bbd57...b9b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp! Beste skoene jeg noen gang har hatt på jobb. Er på det 4. paret nå. Bruk de bare halve arbeidsdagen de første ukene. Veldig lett å "velte" i begynnelsen Anonymkode: bbd57...b9b Ohh.. Takk for svar! Har du problemer med ryggen eller beina siden du bruker de? Anonymkode: d78d1...066
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Kjempegode! Har aldri hatt problemer med rygh, knær o.l., men jeg ønsket å forebygge fremtidige plager. Kroppen blir jo sliten av å tråkke rundt på harde gulv i årevis. Jeg velta ikke på dem, og var heller ikke i nærheten av å velte eller miste balansen. Ville brukt dem noen timer av gangen de første dagene for å vende kroppen til dem. Man bruker litt andre muskler enn ved vanlige sko, og det er derfor lurt å ikke overbelaste. Deretter er det bare å kjøre på. Anonymkode: e299f...427
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 På 9.5.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev: Oi, de var Harry. Anonymkode: 3a79c...641 Tenk at de som hjelper bestemora di med å ta på støttestrømper, steller liggesårene hennes, skifter bleier på henne og mater henne med skje ikke er kledd i moteriktig fottøy. Det er jo tragisk. Jeg har hørt mye ille om forholdene på norske sykehjem, men dette må være det verste. Anonymkode: 0d1a7...da2 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Jeg hadde noe lignende, var crocks med sånn såle som det der. Ble utrolig sliten av å gå med dem og ble ikke vandt med det selv ettet 6 mnd. Men kan jo hende de her fungerer annerledes. Anonymkode: 55305...6b7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 Beste skoene! De er fantastiske, har ikke vondt i bena når jeg bruker disse. Gikk fort å venne seg til dem og for min del. Og om de er harry så har det ingenting å si! Anonymkode: 86ef1...154
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 On 5/9/2019 at 8:56 PM, AnonymBruker said: Ohh.. Takk for svar! Har du problemer med ryggen eller beina siden du bruker de? Anonymkode: d78d1...066 Har prolaps i ryggen. Så veldig gode forebyggende for ryggsmerter Anonymkode: bbd57...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå