Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som du ikke bare kan fjerne fra livet ditt?

Hva gjør du for å dempe misunnelses oppførselen deres?

Anonymkode: 92b1d...cfd

Videoannonse
Annonse
Gjest Peanut
Skrevet

«Kill them with kindness”

Skrevet

Jeg får dem innlagt på et mentalsykehus. Siden det er der de hører hjemme om de er misunnelig på meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjør ingenting for å dempe dem, hvorfor skulle jeg det? Så lenge jeg gjør det jeg liker å gjøre og ikke skader noen med det, så er deres oppførsel deres eget ansvar; ikke mitt.

Anonymkode: 5bbb1...728

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal man gjøre noe? Er vel kun person som blir misunnelig det går utover.

Ser ikke helt hvorfor jeg skal gidde bruke energi på at andre er sjalu, misunnelige, bitre. Nei de kan få ha det for seg selv de, så kan jeg heller kose meg med å være glad :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts:

Jeg mener med spm mitt at man ikke bare kam kutte dem ut.. At man må ha kontakt med dem. Nære venner/familie/kjæreste

Misunnelse kan gjøre mye skade.. Løgn og ett ønske om at personen skal feile.. Små frekke kommentarer og er ikke den personen du en gang kjente som du hadde det bra med. 

Men som du savner.....

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Gjør som Mr Bean

i-sense-some-jealous-meme.jpg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke man får gjort noe med det. Prøve å heve seg over det så godt en kan. 

Anonymkode: 25bd3...dba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts:

Jeg mener med spm mitt at man ikke bare kam kutte dem ut.. At man må ha kontakt med dem. Nære venner/familie/kjæreste

Misunnelse kan gjøre mye skade.. Løgn og ett ønske om at personen skal feile.. Små frekke kommentarer og er ikke den personen du en gang kjente som du hadde det bra med. 

Men som du savner.....

Ingen må ha kontakt. I familie og sånn må man ha kontakt men man kan faktisk bryte med familie og. Det er mange som har gjort det. 

Hvis du har prøvd mye å få den personen til å komme tilbake til det vedkommende var så er det kanskje på tide å gi slipp å gå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen må ha kontakt. I familie og sånn må man ha kontakt men man kan faktisk bryte med familie og. Det er mange som har gjort det. 

Hvis du har prøvd mye å få den personen til å komme tilbake til det vedkommende var så er det kanskje på tide å gi slipp å gå. 

Er ett jevngammel familie medlem... Pluss vi har felles venner... Må da gi opp alle mine relasjoner.... Dette plager meg veldig mye i livet.

Hvis jeg har vært med en vennine så skal hun være med akkurat den samme veninnen og gjøre akkurat det samme rett etterpå.

Jeg er mye alene pga henne.. Jeg føler det er slitsomt å være med venner når hun skal kontrolle det, og i selskap i familien... Helt forferdelig...

Jeg hadde kjøpt ny bil og fikk da mye oppmerksomhet den dagen i selskap og det er normalt.

Hun avbryter da å forteller ett stort tema om at hun skal ta bil sertifikat til sommeren. Hun gjorde det aldri.. Men ødelagte litt av min glede å fortelle om min nye bil..

Jeg orker ikke konkuranse og drama... Synd at hun tar ifra meg det hun kan... Jeg er ikke så flink til å ta iniativ med venner og må mote meg litt opp noen ganger... Det vet hun og utnytter det.. Hun skal ha kontroll og hun skal aldri være mindre enn meg.. 

D tar mye på mitt liv. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...