Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2002 #1 Skrevet 28. august 2002 Hvilke Selskapslokaler kjenner dere til i Bærum? Har dere vært i bryllup et sted som dere kan anbefale enten i Bærum eller Oslo vest?
Montezuma Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Hva med Fornebu Hovedgård (tror jeg den heter)? Eller Bogstad gård? eller Tveter Gård i Asker (der hvor kuene i den gamle sjokoladereklamen "melker for Freia igjen"). Klikk deg inn på Gule sider og "selskapslokaler", eller søk på nettet etter hovedgård e.l., så tror jeg du finner mange fler. Lykke til!
Tvilling76 Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Hva med Fossekallen Restaurant? Ligger på Granfos (v/Lysaker) http://www.fossekallen.no/
diddi Skrevet 29. august 2002 #4 Skrevet 29. august 2002 Kalvøya roklubb Solberg selskapslokaler (Lommedalen) Øverland gård Holmen fjordhotell Strand resturant Sem hovedgård Skytterkollen Jakthytta (leies ut gjennom det grønne hotellet i Sandviks. Husker ikke hva det heter for tiden!!) Sundvollen (Flott selskapslokale) Kleivstua (Dit skal vi) Stallkroen på Øvrevoll
NinaS.G Skrevet 29. august 2002 #5 Skrevet 29. august 2002 Vi hadde Solhaug selskapslokaler i Lommedalen og var kjempefornøyd!! Syntes absolutt vi fikk mye for pengene!
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #6 Skrevet 29. august 2002 Takk for gode forslag. Endel av dem visste jeg om fra før, men endel var nye og det har jo flott. Kom gjerne med flere froslag! :D Jeg sliter litt med å finne ut hvem jeg kan kontakte for å vite mer om roklubbens lokaler på Kaløya. Jeg har søkt på både Bærum og Asker roklubb, roforbund og roforening uten hell. Kan noen hjelpe meg?
Imax Skrevet 29. august 2002 #7 Skrevet 29. august 2002 Ikke glem Heggedal Hovedgård og Vennskaben i Asker. Sistnevnte skal vi ha neste år - 4000,- for hele helgen.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #8 Skrevet 29. august 2002 Eckbo selskapslokaler på Smestad er nydelige www.eckbo.no
pumpkin Skrevet 29. august 2002 #9 Skrevet 29. august 2002 Vi giftet oss nylig og hadde middag/fest på Øverland Gård i Bærum. Det kan absolutt anbefales! Det ligger helt nydelig til, hagen og området rundt er som en drøm, ihvertfall i fint vær :D Pumpkin.
diddi Skrevet 29. august 2002 #10 Skrevet 29. august 2002 Det er kona til skomaker'n i Sandvika som driver med utleie av Rolklubben. Jeg ringte kommunen og fikk telefonnummeret fra dem. Der må du ordne alt selv, og det er et flott rom. Kan forresten anbefale Jar fisk & vilt, dersom du skal ha tak i catering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå