Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg angst. Dette er veldig vanskelig å forklare uten at noen vil føle seg tråkket på, men er det flere som kjenner seg igjen i at dersom du har en diagnose som gjør det litt "annerledes", så blir du på en måte tvunget til å oppsøke andre med samme problemer? 
Føler hele livet mitt handler om denne diagnosen. Jeg har lyst til å være fri, flørte med menn , reise, men jeg må gå regelmessig til dps og fokusere på denne hersens livsbremsende diagnosen! Jeg var så på vei opp for 2 år siden, men det straffet seg å prøve...diagnosen kommer tilbake og skal ha all oppmerksomheten. 

Anonymkode: bc833...32f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken diagnose har du?

Anonymkode: b313d...211

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken diagnose har du?

Asperger faenskap.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Asperger faenskap.

Åja, jeg har adhd og har også slitt med sosiale ting... Er ikke disse diagnosene litt like?...

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Asperger faenskap.

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Åja, jeg har adhd og har også slitt med sosiale ting... Er ikke disse diagnosene litt like?...

På mange måter, jeg brukte mange timer på å finne ut av om det var ADHD eller Aspergers, og vi endte på Aspergers.

Jeg føler på en måte også at folk i livet mitt bare på en måte har skjønt at jeg er litt "spesiell", uten at de egentlig vil si det.

Jeg sliter fremdeles selv med å tenke på, og behandle meg selv, som om jeg er spesiell.

Jeg er opplært og vant med at jeg ikke fortjener noe slags ekstra hensyn.

Anonymkode: 89af0...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...