AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Feks: Om du er invitert i bursdag, og har en annen invitasjon en annen plass samme tid du har mer lyst å gå på. Spes om vennskapet er endret, og de ikke engang spør hvordan det går. Har faktisk blitt slutt med kjæresten og det vet ikke de, selv om de visste vi slet i forholdet. Jeg er et samvittighetmenneske, men man bør jo dra dit man har mest lyst? Anonymkode: 9d467...197
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Har du allerede takket ja synes jeg det er slemt å prioritere noe annet uansett forhold. Har du ikke takket ja ville jeg valgt det du har mest lyst til. Anonymkode: 5ce9e...97c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du allerede takket ja synes jeg det er slemt å prioritere noe annet uansett forhold. Har du ikke takket ja ville jeg valgt det du har mest lyst til. Anonymkode: 5ce9e...97c Nei, sa kanskje. Anonymkode: 9d467...197
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Hvis du ikke har takket ja til noe, så er det jo bare å velge det man har mest lyst til. Man er jo ikke forpliktet til noe annet enn det man faktisk har lovet/avtalt. Så får man jo heller tåle da, at personen blir skuffet/sur over at man prioriterte noe «morsommere». Men hvis man har takket ja til invitasjonen, da er det veldig ufint å melde avbud fordi noe artige bød seg! Anonymkode: 84f33...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Feks: Om du er invitert i bursdag, og har en annen invitasjon en annen plass samme tid du har mer lyst å gå på. Spes om vennskapet er endret, og de ikke engang spør hvordan det går. Har faktisk blitt slutt med kjæresten og det vet ikke de, selv om de visste vi slet i forholdet. Jeg er et samvittighetmenneske, men man bør jo dra dit man har mest lyst? Anonymkode: 9d467...197 Vel, å gjøre noe slik vil sette standarden for videre vennskap. Hvis vennskapet er i en bølgedal, kan et sånn stunt avslutte det. Om venninnen din får vite at du går i noe gøyere når du hadde sagt kanskje til henne, faller garantert ikke i god jord... Tror du bør vurdere lenge og hardt på om du vil beholde denne venninnen .. hvis ja bør du gå for å styrke/opprettholde vennskapet. Hvis nei; gå på den andre festen med god samvittighet. Anonymkode: 68b7d...7d0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Feks: Om du er invitert i bursdag, og har en annen invitasjon en annen plass samme tid du har mer lyst å gå på. Spes om vennskapet er endret, og de ikke engang spør hvordan det går. Har faktisk blitt slutt med kjæresten og det vet ikke de, selv om de visste vi slet i forholdet. Jeg er et samvittighetmenneske, men man bør jo dra dit man har mest lyst? Anonymkode: 9d467...197 Du kan gjøre som du vil men det er egoistisk og egosentrert å bryte avtaler, til fordel for noe man syns virker kjekkere. Da er du liksom ikke noe bedre enn dem selv? Anonymkode: 6c4c7...4d5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, å gjøre noe slik vil sette standarden for videre vennskap. Hvis vennskapet er i en bølgedal, kan et sånn stunt avslutte det. Om venninnen din får vite at du går i noe gøyere når du hadde sagt kanskje til henne, faller garantert ikke i god jord... Tror du bør vurdere lenge og hardt på om du vil beholde denne venninnen .. hvis ja bør du gå for å styrke/opprettholde vennskapet. Hvis nei; gå på den andre festen med god samvittighet. Anonymkode: 68b7d...7d0 Har bestemt for å prøve få til begge deler da. Anonymkode: 9d467...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå