AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Hvilken måned liker du best, og hvilken måned liker minst? Om du må velge! Anonymkode: 9d4fe...344
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jeg liker minst mars, tror jeg. Når mars kommer føler jeg at vinteren har vart en evighet allerede. Kalenderen viser "vår", men det er ikke uvanlig at nettopp mars er den mest snørike måneden her vi bor - plutselig har det kommet en halvmeter snø. Liker best mai. Alt det fine med sommeren ligger foran oss og jeg elsker at det er så lenge lyst. Endelig dukker naturen frem igjen, det blir grønt og det spirer i blomsterbedet. Når jeg først har kommet over at sommeren er slutt, er september også fin, med klar høstluft og fine farger. Anonymkode: 2a0d7...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Jeg er veldig glad i desember fordi jeg synes det er så koselig med advent, og det er halv skatt. Ellers er jeg veldig glad i juni for da er det siste innspurt på jobb før sommerferie, og jeg har hele sommeren foran meg. Jeg er ikke glad i månedene som innebærer snø og dårlig vær. Anonymkode: 10a03...b07
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Verste er Januar, kaldt og mørkt. Beste må bli Juli, da er det sommer
K.B.E Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Best: Desember på grunn av advent, julen og tradisjonene rundt det. Verst: Januar da det kan være slaps og hverdagen med jobb begynner etter juleferie og mye kjekt som har skjedd i julen.
Example Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 Verst: Uten tvil november. Mørkt, vått og trist. Mye stress på jobb som skal gjøres ferdig før jul, og tidligere den mest hektigste eksamensmåneden som student. Gjelder forsåvidt også starten av desember, men julestemningen hjelper litt. Best: Juni. Som regel ferdig det med verste stresset, og starten på en lang sommerferie. Som regel varmt og godt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Best: april, passe varmt, ok form, ikke for tungt enda. Verst: juli. Drepende varmt og jeg fikk ikke i meg væske pga hyperemesis. Sykehus uten aircondition som funka ordentlig var et mareritt. Anonymkode: 3c988...bbd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #8 Skrevet 15. mai 2019 Januar og februar er noe forbanna dritt! Kaldt, vått og snø / is over alt... Men august eller september er ganske OK da. Anonymkode: b2315...3f7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 Beste er desember, verste er januar, februar, april, mai, september og november. Anonymkode: bb681...535
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #10 Skrevet 15. mai 2019 Verst: Oktober og februar. Føler de to månedene er skikkelig grå med masse regn, vind og kulde. I oktober begynner det å bli ganske kaldt og jeg vet jeg har en laaang mørk tid foran meg, med enda kaldere og våtere vær. Og februar er mørk, kald, og jeg er lutalei hele vinteren. Best: Mai! Den er alltid fin med masse fint vær føler jeg. Dagene er lyse og lange, mildt og deilig vær - ikke kaldt men ikke for varmt. Man kan gå ut i bare t-skjorte og jeans og sandaler. Det er masse blomster ute, naturen er fin og fargerik, nyfødte lam, og ja... kjenner hele humøret mitt stiger til topps og føler også at alle andre er i godt humør og smiler mer på denne tida 😁 Også har vi de deilige sommermånedene foran oss, enda mer sol og lyse kvelder. Anonymkode: b9e68...5d3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2019 #11 Skrevet 15. mai 2019 Verst: Soleklart desember. Mørkt, kaldt, jul og mas. Best: Januar Anonymkode: 0467b...e4c
Zaga Skrevet 18. mai 2019 #12 Skrevet 18. mai 2019 Verst:Januar og februar pga. Snø. Best:juni,juli og august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå